"מפחידים את האזרחים"

תקיפת סייבר באיראן; ראש המוסד לשעבר דני יתום בראיון

תקיפת סייבר באיראן המיוחסת לישראל; האיום מספר אחד על מדינת ישראל; האם נתניהו מפחיד את הישראלים? התמודדות עם איראן וממשלת אחדות. ראש המוסד לשעבר דני יתום בראיון לישי כהן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה. תמונה: פלאש 90 (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

מתקפת סייבר באיראן המיוחסת לישראל; האיום מספר אחד על מדינת ישראל; האם נתניהו מפחיד את הישראלים?, התמודדות עם איראן והאם כל בכירי הצבא הלו במקרה לצד השמאלי של המפה הפוליטית. ראש המוסד לשעבר אלוף (במיל') דני יתום בראיון לישי כהן בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

בהתייחסות למתקפת הסייבר באיראן, המיוחסת לישראל, אמר יתום: "הסייבר הופך להיות כלי לחימה התופס יותר ויותר מקום בלחימה המודרנית, שדה הקרב המודרני. באמצעות שיבוש מערכות מחשב ורשתות תקשורת - ניתן היום לגרום לכך שמחשבים יפסיקו לפעול. מאחר וכמעט כל התשתיות בעולם מנוהלות על ידי מחשבים, אז ברגע שנופל מחשב מרכזי זה משבית את הפעילות של האתר".

לדברי יתום: "המטרה של התקיפה הזו זה לסמן ולהראות לאיראנים שלישראל יש יכולות ענפות ומתוחכמות וישראל יכולה לגרום לאיראנים, על פי פרסומים זרים, נזקים מאוד כבדים. הרבה יותר כבדים מאלה שהאיראנים ניסו לפגוע בנו".

במהלך הראיון התבטא יתום: "אני חושב שהיו פה ושם הגזמות בנושא הזה, כפי שהיה לנו בנושא הקורונה, שלגביו אמרו לנו שנגיע למצב שבו יהיו לנו 100.000 חולים, אבל חשוב לדעת שהבסיס ישנו. איראן היא האיום מספר 1 על מדינת ישראל, ואם נגיע למצב שיש לה נשק אטומי, האיום הופך להיות אפילו קיומי".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר