כניסה חופשית

ממשלת קפריסין אישרה: תותר כניסת ישראלים לאי

אתם חייבים חופשה לאחר חופשת ה'קורונה' הכפויה? אם התשובה נכונה, בקיץ הקרוב תוכלו לנפוש בקפריסין, זאת לאחר שהממשלה אישרה את כניסת הישראלים (חדשות, ארץ)

אילוסטרציה. ישראלי נופש בקפריסין (צילום: Mendy Hechtman/FLASH90)

אתם חייבים חופשה לאחר חופשת ה'קורונה' הכפויה? אם התשובה נכונה, בקיץ הקרוב תוכלו לנפוש ביעד האהוב על הישראלים - קפריסין, זאת לאחר שממשלת קפריסין אישרה בהחלטה את כניסת הישראלים.

פרנסתה של שכנתנו - קפריסין, בנויה בעיקר על תיירות, אי לכך, הממשלה החליטה לאשר את המתווה אותו הגיש שר התחבורה הקפריסאי.

על פי המתווה שהוא הציע ואותו כאמור אישרה הממשלה - סופית, חולקו המדינות שמהן תותר כניסה חופשית לקפריסין - לשתי קבוצות.

בקבוצה הראשונה נמצאת כמובן ישראל וגם; יוון, מלטה, בולגריה, נורבגיה, פינלנד, אוסטריה, סלובניה, דנמרק, גרמניה, הונגריה וליטא.

על הקבוצה השנייה יימנו המדינות; רומניה, קרואטיה, אסטוניה, צ'כיה, פולין, רומניה ושוויץ.

היתרון של הקבוצה הראשונה על השנייה הוא כזה; החל מהתשעה ביוני, יחויבו כל הנכנסים לקפריסין משתי הקבוצות להציג בדיקות קורונה שנערכו עד שלושה ימים (72 שעות) לפני הכניסה למדינה. אך הקבוצה הראשונה עליה נמנית כאמור ישראל - תושביה לא יחויבו בבדיקות לפני הכניסה למדינה כלל - החל מהעשרים ביוני.

צה"ל ערך תרגיל בקפריסין (דוברות המשטרה)

יצוין, כי כפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', ישנן עוד מספר מדינות שיתירו להיכנס לישראלים בתחומן. בין המדינות נמנות;.יוון, מונטנגרו, גאורגיה, אוסטריה וכמובן איי סיישל.

'איי סיישל', הממוקמת מרחק של כשבע שעות טיסה ישירה מישראל. ראשי המדינה החליטו לאשר רק לישראלים להגי ואף הורתה לחתוך את מחירי התיירות בחמישים אחוז לטובת הישראלים. בשל העובדה שהם מעריצים את מדינת ישראל על טיפולה בנגיף הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר