'ילדה חכמה'. צפו

התודה של נתניהו לבת ה-12 שהפגינה בעדו

"אני רוצה לחבק את הילדה שבאה לחגוג את בת המצווה שלה ב'לחזק את ביבי', כמו שהיא אמרה. איזו חמודה, ואיזו ילדה חכמה. אני מאוד מאוד מתרגש" • סרטון התודה של ביבי (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התודה של ראש הממשלה (צילום: מתוך הטוויטר הרשמי)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם סרטון תודה לאלפים שיצאו אתמול (ראשון) והפגינו את תמיכתם בו על רקע פתיחת משפטו בחשד לעבירות שחיתות, והודה במיוחד לילדה בת ה-12 שבחרה כמתנה לבת המצווה לבקש מהוריה שיסכימו שתגיע להפגין בעדו.

"אני רוצה לחבק את הילדה שובל פורת", אמר נתניהו, "שבאה לחגוג את בת המצווה שלה ב'לחזק את ביבי' כמו שהיא אמרה. איזו חמודה, ואיזו ילדה חכמה. אני מאוד מאוד מתרגש".

כשהוא עומד בחצר המעון הרשמי בירושלים, גילה ראש הממשלה: "אני מתכוון להזמין אותה אלינו כאן, כי גם המשפחה שלי נורא נורא התרגשה".

הילדה שובל פורת ( (מתוך ערוץ 20))

מעבר לכך הודה נתניהו "לכל התומכים המופלאים; כל כך ריגשתם אותי. קודם כל ניצולי השואה שבאו - פשוט צריך לראות את זה ולבכות - את האהבה שלהם, את האמונה שלהם, את הבערה שלהם; אנשים בגיל 80, 90 ו-95, שבאו בשם אלף ניצולי שואה כדי לחזק אותי. אני לא יכול להגיד לכם כמה התרגשתי, כי מאוד התרגשתי".

"ואחר כך, בדרך לצאלח א-דין, אני רואה המונים המונים לאורך הרחובות, מחזיקים דגלי כחול-לבן. הלוואי שהייתי יכול לצאת וללחוץ את היד של כל אחד ואחד מכם. תודה על התמיכה האדירה".

"ולסיום: אני רוצה להודות לרבים רבים ברשת החברתית, מהארץ ומהעולם, למיליונים. אני רוצה להודות לכם מקרב לב. אנחנו נוהגים לנסות לענות לכולם, אבל פה תקבלו את זה ממני", החווה נתניהו בתנועת חיבוק, ואמר: "חיבוק גדול לכולכם. תודה רבה לכם".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר