הרעיון להקפיד על הבריאות שלנו כל יום, כל היום, נשמע מורכב וממושך מדי. החיים עמוסים מספיק כמו שהם ואי אפשר לתפקד תחת הסטנדרטים השאפתניים של בלוגריות כושר וגורואים למיניהם (ותכלס, הם בעצמם לא מושלמים).
מצד שני, האם לא מגיע לנו להרגיש נהדר ולשמור על גוף מאושר ומוח צלול? החדשות הטובות הן שאינכן צריכות לשנות את אורח חייכן ב-180 מעלות כדי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכן - כל מה שנדרש הוא לאמץ כמה הרגלים קטנים, בריאים ועקביים, שתוכלו לקחת אתכן לשארית חייכן. הנה 5 כאלו:

1. לבשו משהו שאתן אוהבות

הרגשת ביטחון ושמחה יכולה לנבוע מהידיעה שאתן נראות טוב, אומרת הסטייליסטית קארי גרינברג. "התאהבו בארון הבגדים שלכן על ידי שימוש חוזר", היא אומרת. "השתמשו שוב בפריטים קלאסיים ושקלו להשקיע בכמה אביזרים חדשים". הקפידו ללבוש משהו הגורם לכן להרגיש מצוין בכל יום ויום. כאשר אתן מרגישות בטוח ונוח בעורכן, אתן מפיצות חום וביטחון לאחרים, מה שגורם להם גם להרגיש טוב. באופן מסוים, אם אתן מתלבשות בשביל עצמכן, תתלבשו עבור אחרים אפילו בלי לנסות.

2. ספרו את האמת כמה שניתן

"לפעול ביושרה - כאשר כל המילים והמעשים שלכן תואמים את העקרונות שלכן - מביא שקט נפשי ותחושת חופש", אומרת מדריכת היוגה אליסון אוקונור. זה אולי נראה מאתגר, אך היא מאמינה ששקר או התעלמות מהאמונות שלכן עלולים לגרום לכן לחלות, גם נפשית וגם פיזית. "חיים כנים יעניקו לכן תחושה רבה של סיפוק אישי מכך שאתן חיות את חייכן באופן הכי טוב, כנה ואותנטי שיש".

3. רק היו - אפילו במשך חמש דקות ביום

אוקונור מאמינה בבילוי זמן איכות לבד מדי יום. "לקיחת זמן לעצמכן במשך כמה דקות - הרחק ממדיה חברתית, עבודה וכל מי שדורש מכן משהו - יכולה להוביל אתכן לקראת בריאות הנפש". הדפו את הטכנולוגיה ושימו את עצמכן במרכז.

4. מקמו את השינה בעדיפות עליונה

"שינה היא אחת הפעילויות החיוניות ביותר של גוף האדם. בזמן שאנחנו ישנים, הגוף שלנו מתאושש ומרפא את עצמו", אומרת אוקונור. המבוגר הממוצע זקוק ל-7-9 שעות שינה על מנת להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמו: ממוקד, עם מצב רוח חיובי, מלא אנרגיה ועושה בחירות בריאות ואחראיות. השגת מספיק שעות מנוחה מסייעת גם במניעת דיכאון ושמירה על הורמוני לחץ במצב מונע, מניעת אכילת יתר, מצבי רוח בעייתיים, היכנעות לתשוקות סוכר ודלקתיות. בקיצור, עשו לעצמכן טובה ותעדפו שינה.

5. קחו כמה נשימות עמוקות

אתן יכולות להצמיד 60 שניות של נשימה ממוקדת ללא הפרעה לכל הרגל יומיומי אחר שהוא כבר חלק מהשגרה שלכן. לדברי ד"ר מרתה גולאטי, לזכור לעצור מדי פעם ולבלות דקה אחת שלמה בהתמקדות בנשימה עמוקה ואנרגיה חיובית, יכול לעזור לכן להתמודד טוב יותר עם חרדה ולחץ, מכיוון שהיא מרגיעה את מערכת העצבים הסימפתטית, המופעלת בעתות לחץ ועוזרת לקרקע אתכן.