צפו ב'המבקר'

איציק דדיה יוצא לדרך חדשה בראיון • צפו

הזמר והיוצר איציק דדיה, שיצא לדרך חדשה בתקופה האחרונה, בראיון באולפן כיכר השבת, בו הוא מספר איך גילה שנדבק בקורונה, ועל התכניות החדשות שלו ביצירה (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(עריכה: יוחנן בלייך)

אחרי שנים בדמות ה"חוזילטו", נער הפלא בעל הקול הגבוה המסתלסל, יוצא הזמר והיוצר איציק דדיה לדרך חדשה, הוא עזב את משרד ההפקות FDD איתו עבד 9 שנים ברציפות ויצא לדרך עצמאית.

בראיון הוא מספר על ההחלטה, "הדשא של השני תמיד נראה ירוק יותר, ותמיד אתה מרגיש שאולי שיטת הפעולה של אמנים אחרים תתאים לך יותר. אני הרגשתי שאני צריך לגדול ולהתנהל לבד מבלי להיות תלוי גם בהחלטות של אנשים נוספים. זה יותר נכון לי".

דדיה ציין, כי הוא מודה למנהלו לשעבר, "דוד פדידה עשה הרבה בשבילי ואני מעריך ומכבד אותו ואני מאמין שגם הוא חושב אותו דבר עליי".

הוא סיפר על תקופת הקורונה, כיצד מצא את עצמו בבידוד מלא של חודש וחצי, "נדבקתי כנראה בניו יורק בימי הפורים. אף אחד לא שמר שם אז על כלום. וכשחזרתי לארץ והייתי בבידוד כנדרש הזמנתי פיצה, אך לא חשתי בה שום טעם, כשסיפרתי את זה לחבר הוא מיד הפנה אותי לבדיקה ואכן נמצאתי נשא של הנגיף למרות שחשתי מצוין כל הזמן".

מאז הספיק הזמיר לעבור עוד שלושה בדיקות שנמצאו שליליות, "ב"ה עכשיו אני כשר למהדרין", הוא אומר בחיוך.

הוא מספר על תקופת הבידוד, "זה הי קשה מאד במיוחד חג הפסח וליל הסדר שהייתי בהם לבד לחלוטין, ומבחינתי זה קשה מאד אני מקפיד תמיד להיות בבית בפסח גם במחיר של ביטול הופעות אבל לפחות יצא לי מזה שני אלבומים לפחות שכתבתי במהלך הקורונה באולפן הביתי שלי".

דדיה סיפר גם על הקשר עם גד אלבז, והסיבה שהדואט בין השניים לא יצא אל הדרך. על השיר שכתב לאלבז על הגעגוע שלו לקהל ולהופעות.

האזינו לראיון המלא:

לשירים המלאים בפינת המסננת

יואלי דיקמן - חיבור חזק

ניסים בלאק - ניצחון

שיר למען השבת - מכתב לכרמל שאמה הכהן

אברומי ויינברג - הנה היא באה

ילד הפלא רפי פוזנר - בשם השם

מיכה גמרמן - מחרוזת שבת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר