הדוברים זועמים

שוטרים איימו במרומז על נתניהו: 'נקבל אותך בכבוד'

בכירי משטרת ישראל צוטטו כשהם מאיימים במרומז על נתניהו, והם מבהירים כי במידה והיועמ"ש יחליט על חקירה נוספת נגדו הם יקבלו זאת בכבוד • דוברי רוה"מ זועמים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ובכירים במשטרה. אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon / Flash90)

על פי הפרסום ב'חדשות 12', בכירי משטרת ישראל צוטטו כשהם מאיימים במרומז על ראש הממשלה בנימין נתניהו, והם מבהירים כי במידה והיועץ המשפטי יחליט על חקירה נוספת נגד נתניהו, הם יקבלו את זה בכבוד. דובריו של רוה"מ זועמים.

על פי הפרסום, בכירים במשטרת ישראל צוטטו אומרים, כי "מעולם לא היה כאן ראש ממשלה שניסה כך לנגח ולפגוע בצורה כל כך בוטה במערכת אכיפת החוק".

"הטענות המופרכות של נתניהו", הוסיפו הבכירים, "מעידות יותר עליו מאשר על החוקרים והפרקליטים".

עוד הם אמרו באותו ציטוט: "חוקרי להב 433 עשו עבודה מעולה, והתעלמו מכל הלחצים שניסו להפעיל עליהם".

"כך החוקרים יפעלו במידה והיועמ"ש יחליט על חקירה נוספת נגד נתניהו בתיק המניות שלו. נקבל אותו בכבוד – אך כמו בחקירות הקודמות שלו, רה"מ לא יקבל שום הנחה".

לפני הדיון - אתמול, עלה ראש הממשלה למתקפה (מתוך הפייסבוק הרשמי)

דובריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליטו להגיב בחריפות ואמרו כי "האיום האנונימי של חוקרי המשטרה לפתוח בחקירת סרק נוספת נגד ראש הממשלה, בתגובה על כך שחשף את השימוש בסחיטה באיומים והדחת עדים בחקירות נגדו".

"זה ניסיון לסתימת פיות של לא פחות מאשר ראש הממשלה בישראל. האיומים הללו הם דוגמה מובהקת לתחלואים שחייבים לתקן כדי להבטיח את הדמוקרטיה בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר