צפו בתיעוד

הפגישה המרגשת של האב השכול והראשל"צ הגר"ש עמאר

ברוך בן יגאל, אביו של עמית הי"ד, שנפל במהלך פעילות מבצעית, הגיע אמש למעונו של הראשל"צ הגר"ש עמאר שכתב אות בס"ת לעילוי נשמתו: "נהרג על קידוש ה'" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ברוך בן יגאל, אביו של החייל עמית בן יגאל הי"ד, שנהרג לפני כשבועיים מאבן שהשליך לעברו מחבל, הגיע אמש (שני) למעונו של הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר, רבה של ירושלים, שחיזקו בימיו הקשים.

בפתח הפגישה הביע ברוך את כאבו נוכח האבידה הקשה: "כבוד הרב הלב שלנו בעת הזאת. גם ההורים שלי מאד החזיקו ממך, בירכת פעם את עמית ז"ל, מי יודע אם הברכה שלך נתנה לו עוד שנה לחיות".

הגר"ש עמאר השיב לאב השכול: "כל עם ישראל נמצא איתך בכאב. זה לא מילים. זה ממש כך. אין לנו כח לנחם. בעל הנחמות הוא נותן את המכה והוא מרפא.

"זכית שהוא נהרג על קידוש ה'. אין לך קידוש ה' יותר מזה. הוא נמצא בדרגה הכי גבוהה של קדושה. הפרידה קשה מאד אבל הוא למעלה שמח".

במהלך השיחה סיפר הגר"ש עמאר על ביקוריו אצל חיילים רגע לפני שנכנסו לחזית המלחמה: "אני הייתי אצל חיילים בכמה מלחמות. אלה לא סתם אנשים. אלה מלאכים שנשלחו להציל את עם ישראל".

בסיום הפגישה, הראשון לציון כתב אות בספר תורה שנכתב לעילוי נשמת עמית הי"ד, ספר תורה שנתרם על ידי צופי 'הידברות'.

בסיום העניק הגר"ש לאביו של עמית את ספרו החדש עם הקדשה חמה ולבבית ובקבוק יין מבורך וביקש מהאב שיעשה עם היין קידוש בחג השבועות וישתדל בכל יכולתו לעשות זאת בשמחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר