בצל הקורונה

מחכים כבר לטוס לחו"ל? זה המתווה הצפוי

הקורונה ייבשה לחלוטין את תחום התיירות והטיסות כעת עם החזרה לשגרה מתחילים הדיונים גם על החזרה לטיסות לחו"ל ואולי גם חזרתם של התיירים לפחות מחלק מהמדינות (תיירות)

(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

משבר הקורונה ייבש לחלוטין את תחום התיירות והטיסות לחו"ל כעת עם החזרה לשגרה מתחילים הדיונים גם על החזרה לטיסות לחו"ל ואולי גם חזרת התיירים לפחות מחלק מהמדינות.

חברות תעופה רבות הכריזו כבר על חזרה לטיסות, אולם בישראל עדיין אוסרים כניסת זרים כמו גם חובת בידוד על ישראלים השבים מחו"ל וההערכות הן כי רק במהלך החודש הבא יתחילו לפעול טיסות בודדות מידי יום, ובעוד כחודשיים יחזרו הטיסות המסחריות לישראל.

בין החברות ששבו לפעול בישראל: חברת הלואו-קוסט הפופולרית בישראל וויזאייר. בין החברות שכבר הכריזו על שובן ארצה: לופטהנזה, סוויס, ריינאייר, בריטיש איירוויז, דלתא, אייר אינדיאה, אייר קנדה, אליטליה, אגיאן איירליינס ועוד.

נתב"ג בקורונה (שריה לוטן)

בישראל מנסים למפות את העולם באמצעות 'מדינות ירוקות' דוגמת ישראל בהן רמת התחלואה נמוכה אל מול 'מדינות אדומות' בהן עדיין רמת התחלואה גבוהה, דוגמת ארה"ב. ברשימת המדינות הירוקות לעת עתה נמצאות יוון, קפריסין, איי סיישל, אוסטריה, סלובניה, קרואטיה, סרביה, מונטנגרו ואיסלנד.

המטרה היא לאפשר תנועה בין מדינות ירוקות מתוך הנחה שהמצב בהן שווה וכי המעבר בין המדינות בכפוף לתנאי הכניסה והיציאה והשהייה באותן מדינות יאפשר את השמירה על המצב. כמובן שידרש מעקב צמוד על מנת לוודא שהמגיע ממדינה ירוקה לא עבר במדינה אדומה.

על פי ההערכות, המגיעים ממדינות ירוקות לא יצטרכו חובת בידוד. אך ייתכן שבשלב ראשון רק ישראלים יוכלו לטוס ולשוב ללא בידוד ממדינות ירוקות ועדיין לא תותר כניסת תיירים ארצה. בעולם התיירות ממתינים בקוצר רוח לשובם של התיירים ועסקים רבים טוענים כי ללא התיירים הם יקרסו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר