יצא צדיק?

מצא 250,000 ש"ח, וחילק שטרות לחיילים

תושב הדרום מצא תיק עם הסכום הגדול במזומן, שכר רכב ונסע למערת המכפלה - שם חילק אוכל ושטרות לחיילים ולמתפללים. בהמשך אותר על ידי המשטרה, שם הודה (מעניין)

(צילום מסך מתוך חדשות 13)

החיילים ששמרו אתמול במערת המכפלה, הופתעו ממראה עיניהם: מרכב שכור ירד גבר בשנות החמישים לחייו, שהחל לחלק להם ולמתפללים שהיו במקום אוכל ושתייה, לצד שטרות כסף במזומן.

מדובר בתושב הדרום, שמצא תיק מלא בשטרות כסף, ובסך הכל כ-250,000 ש"ח. הוא לקח את התיק, תלה פתק עם "השבת אבידה", אך איש לא ביקש זאת ממנו.

בראיון לחדשות 13, לאלמוג בוקר סיפר ע', "התקשרתי לפוסק הלכה שאמר 'אם לא יתקשרו אליך - זה שלך'". אחרי ההיתר שקיבל מהרב, החליט לחלק את הכסף.

"אמרתי לעצמי שהגיע הזמן לתת למי שאין. הלכתי לחברון, למערת המכפלה, ושם נתתי לכל איש, אישה או אברך. נתתי לכל אחד מהם כסף בעבור תפילות על עם ישראל, לבריאות, נגד הקורונה".

עוד הוסיף בראיון לחדשות 13, "ביקשתי מהם שם שיתפללו ואני מוכן לשלם על זה ושימחתי שם כמה עשרות אברכים כשכל אחד קיבל ממני סכום".

צפו: התפילה במערת המכפלה בזמן קורונה (צילום: אברהם רפאל)

"אחר כך ראיתי גדוד גולני שם, בעמדות, כל החיילים בעמדות הגבוהות, בכל מקום שראיתי, בקפיטריה, קניתי לכולם אוכל, בורקסים, סנדוויצ'ים, פחיות קולה קרות".

הוא לא הסתפק בחלוקה לאחרים, וקנה גם לבני ביתו. "אחרי זה חזרתי לעיר וקניתי כמה זוגות נעליים לילדים שלי ועשיתי קנייה בסופר להביא אוכל הביתה".

"אחר כך התקשר אליי סלב ואמר לי להגיע אליו, הוא לא רצה לדבר בטלפון. באתי אליו, חיכו איתו כמה אנשים גבוהים עם קעקועים וביקשו שאני אחזיר את הכסף".

בראיון לחדשות 13 סיפר כי הסביר להם שהוא כבר חילק למעלה ממאה אלף ש"ח, ביממה אחת, עבור נזקקים וחיילים, ולכן ביקשו שיחזיר רק את הסכום הנותר.

לפי דיווח בעיתון ידיעות אחרונות, הוא נעצר על ידי שוטרי משטרת קריית גת והובא לחקירה. השוטרים שהגיעו לביתו מצאו 132 אלף שקל שהחביא בשקית חיתולים של בנו.

"תכננתי לספר לאשתי שזכיתי בלוטו. עשיתי מעשה טוב", טען להגנתו, אך למרות זאת - התיק הועבר למחלקת התביעות לצורך הגשת כתב אישום, והוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר