זהירות

'תוצרת ישראל': חיסון מזוייף נגד נגיף הקורונה

אמפולות מזויפות של "חיסון נגד קורונה" הנסחר במדינות דרום אמריקה עלול להיות מסוכן - כך מזהירים במכון מיגל • המחיר לאמפולות המזויפות: 380 דולר ליחידה (קורונה, עולם)

(צילום: ללא)

מכון המחקר הישראלי מיגל גילה היום (שלישי) כי אמפולות מזויפות כביכול של "חיסון נגד קורונה", הנושאות תווית מזויפת עם לוגו של מכון המחקר מיגל בעברית, וכן הנחיות בעברית, מיוצרות ונסחרות שלא כחוק במספר ארצות בדרום אמריקה.

מכון המחקר עדכן מיידית את משרדי החוץ והבריאות בנושא, וביקש את התערבותם המיידית כולל עדכון של ארגון הבריאות העולמי, משרדי הבריאות בארצות אלו וכן את לשכות ושגרירויות ישראל בחו"ל, לגבי הזיוף שעלול לפגוע בציבור.

מנכ"ל מכון המחקר מיגל דויד זיגדון מסר כי, הוא מודה לאגף הכלכלה במשרד החוץ שערך תחקיר מידי ובהול בארצות דרום אמריקה, ועלה על עקבות אחד מהמפיצים באקוודור הסוחר באמפולות המזויפות בהיקף גדול ובמחיר של 380 דולר ליחידה.

כידוע, מחקר למציאת חיסון נגד קורונה COVID-19 נמצא בהליך מתקדם במכון המחקר מיגל, אשר צבר ניסיון ויתרון בתוצאות מחקר מוצלח שנערכו 4 שנים, בו נמצא חיסון לקורונה בעופות. צוות החוקרים המיומן במכון מיגל עסוק כעת בהסבת החיסון לבני אדם.

ד"ר משה לייפר בראיון על קורונה (עריכה: יוחנן בלייך)


לאחרונה הקים מכון המחקר מיגל בבעלות החברה לפיתוח הגליל (משקי הגליל העליון) את חברת MigVax למציאת חיסון לווירוס הקורונהCOVID-19 , בשיתוף פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, בהשקעה של 12 מיליון דולר, השקעה שתאיץ את הניסויים הקליניים במטרה להביא בהקדם לשוק את החיסון נגד נגיף הקורונה, לבני אדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר