דרמה בישיבה

תלמיד לשעבר ב'נר ישראל' ניסה לדרוס איש צוות בישיבה

אירוע חריג בישיבת נר ישראל בבולטימור: תלמיד לשעבר בישיבה, הגיע עם רכבו למקום וניסה לדרוס את אחד מאנשי הצוות. בחסדי שמיים לא היו נפגעים והוא נעצר במקום (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אירוע דרמטי התרחש היום (שלישי) ברחוב בו נמצאת ישיבת 'נר ישראל' בבולטימור. תלמיד לשעבר בישיבה, הגיע עם רכבו וניסה לדרוס איש צוות בכיר בישיבה.

באתר Yeshiva world news דווח כי בשעה 07:45 בבוקר (שעון ארה"ב), נכנס איש הצוות אל רכבו - כאשר באותו הזמן, הגיע תלמיד הישיבה במהירות עם רכב אחר וניסה להתנגש בו.

לפי החשד, לא מדובר בתאונה אלא בניסיון דריסה שכן איש הצוות הצליח לצאת מהרכב ולברוח חזרה לבניין הישיבה, בעוד עדי ראייה מתארים כי החשוד המשיך להשתולל עם רכבו ואף ניסה לדרוס רב אחר מהישיבה.

המשטרה הוזעקה במהירות למקום, והצליחו לעצור את תלמיד הישיבה לשעבר ולקחת אותו למעצר.

מהמשטרה המקומית מסרו לYeshiva world news כי הם הצליחו לעצור את הנהג שהשתולל רק לאחר מרדף קצר, אז עצרו את רכבו בצד הכביש.

החשוד סירב לצאת מתוך הרכב, ולכן שברו השוטרים את החלון, ושלפו אותו החוצה. במהלך המעצר, אחד השוטרים נפצע ונזקק לטיפול רפואי.

במשטרה הוסיפו כי הם חוקרים את נסיבות המקרה, אך יכולים לאשר בוודאות כי מדובר בתלמיד לשעבר ב'נר ישראל', וכי לפחות אחד מרבני הישיבה היה מטרה לניסיון הדריסה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר