האם תפרו לו תיק?

סקר חדש: 'הליכוד' בראשות נתניהו - עם 41 מנדטים

סקר חדש שביצע מנכ"ל 'פאנלס פוליטיקס' מעלה כי בצל 'משפט נתניהו', הליכוד מזנק ל-41 מנדטים; כחול לבן - 12 בלבד, 'העבודה' ו'גשר' - לא עוברות את אחוז החסימה (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו, השבוע (צילום: פלאש 90)

ימים ספורים לאחר פתיחת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מפלגת 'הליכוד' מתחזקת לנתון שיא של 41 מנדטים, זאת לצד רבים שטוענים כי תפרו לנתניהו תיק.

מסקר מיוחד שהובא הבוקר (רביעי) בתוכנית 'שבע תשע' עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103fm, עולה כי מצבו הפוליטי והתדמיתי של נתניהו, כיום - הוא הכי טוב שהיה בתקופה האחרונה.

מהסקר, שביצע מנכ"ל 'פאנלס פוליטיקס' מנחם לזר, עולה כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום מפלגת הליכוד בראשות נתניהו הייתה מקבלת, כאמור, נתון שיא של 41 מושבים בכנסת. כחול לבן של בני גנץ וגבי אשכנזי מתרסקת ל-12 מנדטים בלבד.

גובר עליהם יאיר לפיד, שמפלגתו 'יש עתיד-תל"ם' זוכה בסקר זה ל-14 מושבים. 'הרשימה המשותפת' שומרת על כוחה עם 15 מנדטים.

נתניהו במתקפה, השבוע (מתוך הפייסבוק הרשמי)

מפלגת 'ימינה' מזנקת לתשעה מנדטים, לעומת שישה שקיבלה בבחירות האחרונות.

תנועת ש"ס עומדת גם היא על תשעה מנדטים, ו'יהדות התורה' עם שמונה.

גוש הימין, על פי תוצאות הסקר, זוכה ל-67 מנדטים.

'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן נחלשת במנדט לשישה מנדטים, כך גם מרצ שמגדילה את כוחה לשישה מנדטים. מפלגת 'העבודה' בראשות עמיר פרץ לא עוברת את אחוז החסימה - עם 1.5% מקולות המצביעים, וכך גם 'גשר' של אורלי לוי-אבקסיס ו'עוצמה יהודית' שנותרות מחוץ לכנסת.

שאלה נוספת שהועלתה בסקר: האם גורמים במערכת אכיפת החוק תפרו תיק לראש הממשלה נתניהו מטעמים פוליטיים? 42 אחוזים מסכימים עם הטענה - זאת מול 47 אחוזים שלא סבורים כך.

בבדיקה של מצביעי ליכוד בלבד, נרשם יתרון מוחץ לקבוצת המסכימים עם הטענות לתפירת תיק לנתניהו: 79 אחוזים ממצביעי הליכוד סבורים כך ורק 12 אחוזים לא מסכימים עם הטענה הזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר