שבעה חשודים

ניסו להשתלט על אתרי בנייה - ונעצרו • צפו

קטטה אלימה בבית עלמין חשפה את מעשיהם של שבעה חשודים, שניסו להשתלט על אתרי בנייה ולספק שירותי שמירה. כנגד שבעה חשודים יוגשו כתבי אישום. צפו (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

מחלקת התביעות במשטרה תגיש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד 7 חשודים שנעצרו בשבוע שעבר בעבירות של תקיפה, חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות, בפרשייה שעניינה ניסיון השתלטות של החשודים על אתרי בנייה באזור מרכז הארץ ואספקה בכפייה של שירותי שמירה במקום.

ביום שני בשבוע שעבר בוצעו המעצרים של החשודים, בתום חקירה סמויה שהתנהלה ע"י צוות חקירה מיוחד שהוקם במרחב ירקון.

תחילתה של הפרשייה לפני כחודש, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 של המשטרה, על קטטה מרובת משתתפים בבית העלמין מורשה ברמת השרון, כולל תקיפה באלות, וכן על נוכחות של כלי נשק.

חקירת המשטרה העלתה כי מדובר במספר חשודים תושבי דרום הארץ אשר תקפו באכזריות ובאלימות קשה את הקורבנות - שומרים באתר הבנייה, תוך שהם גורמים להם חבלות ופציעות קשות, אשר הצריכו אשפוז וקבלת טיפול רפואי בביה"ח.

מחומר החקירה עלה כי הרקע לתקיפה הנו רצונם של החשודים להשתלט על האתר המדובר ולהיות אלו המספקים למקום שירותי שמירה.

צוות החקירה המיוחד קיים חקירה סמויה במסגרתה אסף עדויות וראיות המחזקות ומבססות את החשדות כנגד המעורבים וכאמור בתאריך 18.05 נערך מבצע רחב היקף במסגרתו נעצרו בו זמנית 8 חשודים (בהמשך 1 שוחרר בתנאים מגבילים).

עם סיום החקירה הגלויה וביסוס החשדות נגד המעורבים הוחלט להגיש כנגד החשודים כתב אישום.

מהמשטרה נמסר כי "אנו רואים בחומרה רבה עבירות כגון אלה של הטלת אימה ושימוש באלימות כדי להשתלט ולכפות מתן שירותי פרוטקשן. המשטרה תמשיך להשקיע את מרב האמצעים ומרב המאמצים להלחם ולמגר את התופעה הפסולה והבזויה. אנו קוראים לכל מי שנפגע מעבירות מסוג זה להגיע ולדווח למשטרה על מנת שניתן יהיה למצות את הדין עם העבריינים כפי שנעשה במקרה הנ"ל עת הוגשו כתבי אישום ומעצר עד תום ההליכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר