מתקפת נתניהו

גנץ: "ישראל צריכה מערכת משפט חזקה ועצמאית"

השר בני גנץ, התייחס בישיבת הסיעה למתקפה של ראש הממשלה נתניהו על מערכת המשפט, ואמר כי שמירה על שלטון החוק אינה עניין פרסונלי, אלא אינטרס לאומי (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בני גנץ, היום (צילום: אלעד מלכה)

יו"ר 'כחול לבן', שר הביטחון בני גנץ, התייחס בשעה האחרונה (רביעי) בישיבת הסיעה למתקפה של ראש הממשלה בנימין נתניהו על מערכת המשפט, ואמר כי שמירה על שלטון החוק אינה עניין פרסונלי, אלא אינטרס לאומי.

"רבות דובר השבוע על מערכת המשפט", אמר גנץ, "אני שב ואומר באופן חד וברור - כפי שמדינת ישראל צריכה מדינה מתפקדת, היא צריכה מערכת משפט חזקה ועצמאית".

בהמשך התייחס גנץ למשבר הקורונה ואמר כי "אנחנו נקיים היום ישיבה ראשונה של קבינט הקורונה ונהיה ערוכים לגל השני שעלול להיות ארוך ומורכב ובהחלט יתכן שידרשו החלטות קשות".

בני גנץ (צילום: אלעד מלכה)

לאחר מכן התייחס יו"ר כחול לבן לתכנית השלום של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ורעיונות הסיפוח: "אני רוצה לדבר על הזדמנויות מדיניות ובהן תכנית השלום, כפי שהוצעה על ידי הממשלה האמריקאית. בשבועות הקרובים נבחן באופן מקצועי את דרכי הפעולה הנכונות בכדי להביא את התוצאות הטובות ביותר שישמרו על ביטחון ישראל והאינטרסים הלאומיים והבינלאומיים שלה. נפעל בחוכמה ובאחריות כי רק כך נוכל להביא הישגים היסטוריים שיחזקו את ביטחון ישראל לדורי דורות".

גנץ התייחס לביקורו אתמול בדרום ואמר: "נפגשנו אני והשר ביטון עם ראשי המועצות האזוריות בעוטף עזה. הם חיכו לממשלה הזו כמו אוויר לנשימה. יש להם פרויקטים תקועים וחוסר ודאות. הנחיתי את משרד הבטחון לפעול ולהיערך למתן פתרונות, כך. כפי שהבטחתי בעוטף, הם לא יצטרכו לרוץ אחרינו, אנחנו נרות אחריהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר