צפו בוידאו

אלימות באוטובוס: הנהג הכה נוסע • תיעוד

ויכוח בין נוסע לנהג אוטובוס, הפך לקטטה אלימה. בסרטון ניתן לראות את הנהג מכה באלימות את הנוסע, בעוד שאר הנוסעים ניסו להפריד בין הניצים ולהרגיע את הרוחות (בארץ)

(צילום: ארגון נהגי האוטובוסים, ההסתדרות הלאומית)

נהג אוטובוס ונוסע שהתווכחו ביניהם, פתחו בקטטה אלימה. נוסעים ניסו להפריד ביניהם, ובסרטון שהופץ נראה הנהג נותן אגרוף לנוסע.

עד ראייה סיפר כי הנוסע התחיל לצלם את הנהג במהלך ויכוח שהיה ביניהם, ובתגובה הפיל הנהג את הטלפון של הנוסע. משם החלו הקללות, והמכות.

הנוסע התרחק מהנהג ונכנס לתוך האוטובוס, אך הנהג קם מהמקום, ניגש אליו למרכז האוטובוס ושם היכה אותו, בעוד הנוסעים האחרים מנסים להפריד ביניהם.

נהג הסביר בראיון לחדשות 12, כי "בן אדם לחץ על כפתור בשביל לרדת באיזו תחנה, לא זוכר איזו תחנה, והוא היה עסוק בטלפון שלו. אחרי זה הוא לחץ מיד אחרי שעברתי את התחנה. הוא אמר לי 'תסתום את הפה שלך' – אז הוא ניגש אליי עם הטלפון לצלם אותי, בא להיצמד אליי, אמרתי לו 'בבקשה תזוז', ונפל לו הטלפון".

על גרסת הנוסעים שטענו שהוא זה שהפיל לו את הטלפון, ציין הנהג: "יכול להיות שלא שמתי לב, אולי נתתי לו איזושהי מכה ונפל הטלפון, אבל לא בכוונה ולא באלימות. אני לא בן אדם אלים, אני בן אדם שבא לשרת את הלקוח ורוצה שהכל יהיה טוב, אבל להכניס לי אחרי זה סטירה?".

מחברת דן נמסר בתגובה: "האירוע מוכר לנו. המשטרה הייתה במקום. המשטרה חוקרת. אתמול הנהג התקשר ודיווח שהנוסע תקף אותו פיזית ונמלט כאשר המשטרה התייצבה במקום".

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר: "אנחנו נמצאים בתקופת שיא של אלימות באוטובוסים. הגבלת מספר הנוסעים, נהגים שעדיין נמצאים בחל"ת והחוסר התמידי בנהגים ובמבקרי כרטיסים, הופך את התחבורה הציבורית בכלל ואת האוטובוסים בפרט לסיר לחץ מבעבע, מסוכן ואלים".

"אנחנו מגנים בכל תוקף וללא פשרות כל סוג של אלימות שברוב רובם של הפעמים יוצא כלפי הנהגים. כדי למנוע הישנות מקרים מעין אלה חייבים לעשות סדר בכל נושא אכיפת ההנחיות והאחריות במרחב האוטובוס הציבורי. התקנת מחיצות ההפרדה בין הנהגים לנוסעים באופן מיידי על פי הסיכום של ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית עם משרד התחבורה יוביל לירידה דרמטית בכל נושא החיכוך בין הנהג לנוסעים ויגרום לשינוי המצב הקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר