חשש ממהומות

לוחמי מג"ב ירו בטעות לעבר פלסטיני שמת

בעל צרכים מיוחדים שנחשד כמחבל חמוש בשעיר העתיקה בירושלים, נורה בטעות ומת • מח"ש פתחה בחקירה, שוטר נשלח למעצר בית • צו איסור פרסום על פרטי השוטרים (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הצעיר שנורה בטעות (צילום: ללא קרדיט)

בעל צרכים מיוחדים, פלסטיני, שנחשד כמחבל חמוש בשעיר העתיקה בירושלים, נורה בטעות ומת. מח"ש פתחה בחקירה, שוטר אחד נשלח למעצר בית.

מהמשטרה נמסר: "סמוך לשעה 6:15, שוטרים המוצבים בסמוך לשער האריות בעיר העתיקה, הבחינו בחשוד שהחזיק חפץ חשוד שנראה כאקדח, קראו לו לעצור, שוטרי מגב המוצבים באזור העיר העתיקה החלו לנהל אחריו מרדף רגלי קצר, במהלכו ביצעו לעברו ירי שהוביל לנטרולו".

לאחר ההחלטה במח"ש לפתוח בחקירת האירוע, נמסר מהמשטרה: "מן הראוי להמתין לתוצאות החקירה וממצאיה בטרם הסקת מסקנות נחרצות, ולהימנע מהכפשות ומהשתלחות מכוערת ופסולה במי שמגן מדי יום בגופו על ביטחון אזרחי ישראל.

"לצערנו, אנו עדים בשעות האחרונות להכללות ולהשתלחות בוטה וחסרת אחריות של אישי ציבור וגורמים שונים, בשוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול, הפועלים מדי יום ולילה למען שלומם ובטחונם של אזרחי ישראל".

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, פנה למפקד מחוז ירושלים, למפכ"ל המשטרה ולשר לבטחון פנים, בבקשה לפתוח בחקירת הרג הצעיר" "שוטרים קראו לו כשהסתובב ליד שער האריות. הוא כנראה לא הבין ולא הגיב. השוטרים התחילו לרדוף אחריו ולמרות שלא ביצע שום פשע, לא היה חמוש, ולא איים עליהם בשום צורה, פתחו באש ב7 כדורים. למה? זה מעשה בלתי נסלח שדורש חקירה מיידית לבירור האמת".

ח"כ סמי אבי שחאדה: "הרצח של איאד חלאק לא מעסיק ולא יעסיק את התקשורת הישראלית ואת מקבלי ההחלטות במדינה כי הוא ערבי. מח״ש לא תחקור באמת, השר לבטחון פנים יגבה את הרוחצים והוא יתן אור ירוק גם לרצח הבא. אותו דבר יעשו חבריו בממשלה. ניסנקורן לא שונה מאוחנה. הגזענות הזו תתפוצץ לכולנו בפנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר