נתונים מדאיגים

שר הבריאות: עליה של פי 5 באחוז הנדבקים

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, התייחס בפתח ישיבת הממשלה לעליה במספר חולי הקורונה בימים האחרונים: "העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

שר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, התייחס בפתח ישיבת הממשלה לעליה במספר חולי הקורונה בימים האחרונים: "- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים".

"תוצאות הבדיקות אתמול הצביעו על עליה של פי 5 בתוצאות החיוביות מחצי אחוז ל 2.5 אחוז של תוצאות חיוביות - 28 תוצאות חיוביות מתוך 1,012 בדיקות שהתבצעו.

משרד הבריאות מסוגל לבצע עד 15,000 בדיקות ביום. אני קורא לכל אזרחי ישראל - אם אתם חושבים שאתם חולים או שיש לכם תסמינים, או שאתם חושבים שהייתם ליד אדם חולה - לכו להיבדק!

יש לנו אירוע נקודתי בירושלים עם מספרים גדולים וחריגים. שמעתי שאומרים: מה הפאניקה הזאת? מדובר באירוע נקודתי. צריך להבין- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים. וגם אם מנקים את הנתונים מבית הספר עדיין רואים את מגמת העליה.

אני קורא גם לבעלי העסקים להקפיד על התו הסגול. כל אחת ואחד מהאזרחים לא חייבים לדעת את כל הכללים. מספיק שיידעו את ההנחיות האלו - עטיית מסיכה, שמירת מרחק והיגיינה. לא קשה להבין את זה. או שכולנו נהיה בסדר או שנהיה בסגר והרבה יותר מהר משחושבים".

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', למרות היותו יהודי שומר שבת, שר הבריאות יואל יולי אדלשטיין השתתף במהלך חג השבועות והשבת בדיונים שהתקיימו סביב החשש מגל תחלואה חדש והעביר הנחיות לבכירי משרדו.

בלשכת השר עדכנו עם צאת השבת כי: "השר הנחה באופן שוטף במהלך החג והשבת את אנשי משרדו באשר לטיפול בעליית מספר החולים בקורונה. כמו כן השתתף בכל ההתייעצויות עם ראש הממשלה, על אף היותו שומר שבת. זאת מפאת עיקרון 'פיקוח נפש'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר