"אידיאולוגיה הרסנית"

בנט בביקורת קשה על ניהול משבר הקורונה

שר הביטחון לשעבר, ח"כ נפתלי בנט, בביקורת חריפה על ניהול משבר הקורונה בישראל: "‏אידיאולוגיית אנטי-בדיקות של פקידי משרד הבריאות היא הרסנית לבריאות האזרחים" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שר הביטחון לשעבר, ח"כ נפתלי בנט, מותח היום (ראשון) ביקורת חריפה על ניהול משבר הקורונה בישראל: "‏אידיאולוגיית אנטי-בדיקות של פקידי משרד הבריאות היא הרסנית לבריאות האזרחים".

לדבריו: "אין שום הצדקה להטיל סגר רחב על ישראל ולהחריב למליון אנשים את הפרנסה ('פטיש') כאשר אפשר לאתר ולבודד נשאים באופן נקודתי ('פינצטה').

"בחודש מרץ גיבשתי, לראשונה בישראל, תכנית לאומית נגד הקורונה (ראו בתגובה ראשונה). חלק ניכר יישמתי בעצמי כשר הביטחון, אך במה שקשור לבדיקות - נתקענו".

בנט מתח ביקורת חריפה על פקידי משרד הבריאות: "‏אידיאולוגיית אנטי-בדיקות של פקידי משרד הבריאות היא הרסנית לבריאות אזרחי ישראל ולפרנסתם, משום מה פקידים אלו החליטו שבדיקות PCR אינן יעילות, והפקידים הללו גוררים איתם את הממשלה כולה".

לדבריו: "תפקיד הדרג המדיני להתגבר על התנגדות הפקידים, ולוודא הקמה בפועל של: ‏1. מערך בדיקות מהיר, מדויק וגדול -ה יום קשה לקבל בדיקה, התוצאות מגיעות באיחור רב ועוד. 2. מערך חקירות אפדמיוליגויות - לגייס אלפי סטודנטים. 3. מערכת ניטור ומידע אמין ‏4. מלוניות הבראה לבידוד נשאים (ביצענו בהצלחה!)".

בנט הזהיר כי: " בלי רבבות בדיקות ומהירות ביום, אנחנו נמשיך להיות ״מופתעים״ בכל פעם מחדש. בלי מערך כזה, ניאלץ לחזור להשתמש ב״פטיש״ של סגרים שפוגע אנושות בפרנסת אזרחי ישראל. ‏אין שום הצדקה לחזור לפטיש, כאשר אפשר פינצטה".

בנט סיים את דבריו, שוב עם ביקורת: "רק קיבעון ועצלנות בלתי נסלחים. זהו זלזול בוטה בפרנסת אזרחי ישראל. במטה לחמם. הכל ברור וידוע - פשוט צריך לבצע בנחישות. זה תפקיד הממשלה. עשו זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר