נגד החרדית

חשד: שתי עובדות שיקרו לטובתה של שרה נתניהו

שתי עובדות במעון ראש הממשלה, חשודות כי במהלך עדותן על עובדת ראש הממשלה, שירה רבן. הן שיקרו לטובתה של אשת רוה"מ שרה נתניהו • במשטרה אישרו את הפרטים (ארץ)

(צילום: Yonatan SIndel/FLASH90)

במשטרת ישראל אישרו הערב (ראשון), כי נפתחה חקירה באישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ובליווי הפרקליטות, כנגד שתי עובדות במעון ראש הממשלה, בחשד כי שיקרו בעדותן - לטובתה של הגברת נתניהו.

על פי הפרסום, במהלך היום הודיעה המדינה לעורכת דינה של החרדית התובעת את שרה נתניהו - שירה רבן, כי הם מבקשים להמתין עם סיכומי החקירה, בשל החשד, כי שתי עובדות ובכיר במעון ראש הממשלה שיקרו בעדות.

במשטרה אישרו, כי "ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 מתנהלת חקירה שעניינה חשדות הנוגעים לעדויות ולתצהירים שנמסרו ע"י שתי עובדות במעון רה"מ במסגרת תביעה אזרחית. החקירה מתנהלת באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

שירה רבן, היא העובדת החרדית שהועסקה במעון ראש הממשלה ותובעת את רעיית ראש הממשלה בגין "העסקה פוגענית".

בשיחה ששודרה לפני תקופה ארוכה ב'חדשות 2', תיארה רבן: "אני לא יודעת מה היה קורה אם הייתי נשארת שם עוד שנייה. יום אחרי יום כיפור היה היום האחרון שלי בעבודה. היה לה מטען על זה שלא הגענו אליה לעבוד בערב יום כיפור. היום התחיל בצורה לא טובה, מבחינתה, בצעקות: 'שירההה, פה, יאללה יאללה', ככה צווחה ובאיזשהו שלב היא התחילה להתקרב".

"כל הצעקות האלה", הוסיפה רבן, "הן כשהידיים שלה באוויר והיא משתוללת כל הזמן עם האצבעות ומחיאות כפיים מחרידות וחזקות תוך כדי הדיבור. מחיאות כפיים של כעס, אולי עצבים. אני לא יודעת למה היא הייתה מוחאת ככה כפיים. ונושכת את השפתיים, וכל רגע אומרת: 'מה שאני אעשה, מה שאני אעשה'".

שירה, שפרקליטיה כזכור ננזפו השבוע על ידי שופט בית הדין לעבודה, סיכמה: "אני לא עזבתי, פחדתי שהיא תרביץ לי. ברחתי כל עוד נפשי בי", ולכן היא תובעת מהמדינה כרבע מיליון שקלים, בגין מה שהיא הוגדרה בכתב התביעה אודות תקופת עבודתה תחת שרה נתניהו - "שפחה".

עו"ד בן גביר המייצג את העובדת במעון ראש הממשלה שנחקרת במשטרה מסר בתגובה: "העובדת נחקרה משעה 12 ועומדת מאחורי תצהירה. בדבריה לחוקרים אמרה בין היתר כי הם מחפשים את נתניהו ולכן מבקשים להשתמש בה כפיון. אני בעולם המשפט שלושים שנה ומעולם לא ראיתי את המשטרה חוקרת בגין עדות שקר. להב 433 באובססיה נגד ראש הממשלה ועובדי המעון משלמים את המחיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר