'חוייה יהודית מאתגרת ומגבשת'

לקראת החזרה לשגרה ושיאה של עונת הטיולים, שוקדים בימים אלו מוסדות החינוך על תוכניות הקיץ. הפעילות יכולה להיות מרתקת במיוחד אם בונים אותה על ידי איש מקצוע • ראיון (טיולים)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

אנו נמצאים בפתח עונת הטיולים שבה יוצאים לטיולים מוסדות החינוך חיוביות.

אנו פונים לישראל שפירא בעלים של סוכנות הטיולים 'ישראל בשטח' העוסקת בארגון טיולים מ-א' עד ת' לקבוצות, ומבקשים טיפים בארגון הטיולים.

מה הטיפים שלכם למנהל ת"ת/ישיבה בארגון טיול?

בנוסף לטיולים החווייתיים שאנו מארגנים למוסדות בהם אין למנהל שום כאב ראש, והכל מאורגן על הצד הטוב ביותר כולל אוטובוסים אטרקציות מסלולים לינה חובש והדרכה, אנו מציעים חויה יהודית מטלטלת!

גיבוש?! נשמע מעניין..

אנו מתמחים בהפעלת ODT שמגבשת את החברים באופן שאי אפשר לעשותו בשום מקום אחר! לא בשיחה, בטיול, או בזיץ מוזיקלי, הפעילות מרעננת מחשבתית ומאתגרת.

מה טווח הגילאים שלהם מיועד הפעילות?

פעילות ה- ODT מיועדת לילדים נערים ומבוגרים! ערכנו מספר רב של פעמים הפעלת ODT לקבוצת אברכי כולל, צוות מורים בתלמוד תורה, בחורי ישיבה גדולה וקטנה, ילדי חידרים וכן לבנות בית יעקב מכל הגילאים.

.

הפעילות מתאימה גם לנוער בסיכון?

בוודאי, ישנה פעילות מיוחדת לנוער מתמודד שמטרתה להעלות את הנפשות הטהורות על דרך המלך ע"מ להחזיר את האור היהודי לבנינו ובנותינו.

אפשר כמה מילים על הפעילות המעניינת, ומי פיתח אותה?

ODT פותחה ע"י אנשי הייטק שעיסוקם הוא לשבת שמונה שעות ביום מול מחשב, ופעם בשבוע היו צריכים לשבת לישיבת צוות, והם ראו שהם לא מגובשים, ולא מצליחים לדבר בשפה אחת. ולכן, הם פיתחו את ה-ODT שבאמצעות פעילות מגבשת בשטח, ביער, או בחצר המוסד הם חייבים לשלב ידים, ולצלוח ביחד את המשימה! וכך גם לאחר הפעילות בשטח הם שיתפו פעולה בעבודה. אנו למדנו את עיקרי השיטה, והוספנו דגשים יהודים ע"פ רוח ישראל סבא.

אז הפעילות מתאימה גם לקבוצות עובדים?

בודאי, הפעילות בחלקה היא אתגרית, מחשבתית, ופיזית, המטרה היא שיתוף פעולה, עבודת צוות, תקשורת, חברות, אמון הדדי. אני ממליץ להזמין סדנאות ODT לכל קבוצה שהיא, כגון ישיבות, כוללים, תלמודי תורה, סמינר, מקומות עבודה, עסקים/ארגונים גדולים או קטנים, צוותי מורים ועוד..

יש לכם עוד אופציות למלא יום טיול ללא מסלולים מייגעים?

קודם כל מסלולים הם לא מייגעים.. אבל למי שלא רוצה להיות מ'מטיבי הלכת' אלא להיות מ'מטיבי הלסת' אנו מציעים ארוחה שטח נהדרת!

מה בתפריט?

לאפות חמות על הטאבון שאנו עושים במקום עם מטבלים כמו חומוס לאבנה עם שמן זית, שוקולד ועוד.. בנוסף על הגז אנו מעמידים שקשוקה עם שבעים עיניים, וכך הציבור יוצא שבע ומגובש לאחר הפעילות

היכן הפעילות נערכת?

הפעילות מתקיימת בכל הארץ במקומות שאתם או אנחנו נמליץ עליהם

אצל מי ניתן לקבל יעוץ נוסף ולהזמין?

0527115039 או במייל 7115039@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר