המהומות בארה"ב

כך 'אפל' הערימה על גונבי האייפונים בארה"ב

ההמון הנזעם בארצות הברית, פרץ לאלפי חנויות במהלך המהומות - בהם גם של 'אפל', שהצליחה להערים על גונבי המכשירים ונטרלה את האפשרות לשימוש באייפון (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
חנות אפל בארה"ב (צילום: שאטרסטוק)

בראש החנויות שנבזזו בארה"ב בשבוע האחרון בשל המהומות על מותו של גורג' פלויד, נמצאת 'אפל', וזאת בשל מכשירי האייפון המבוקשים שלה. אך הגנבים הופתעו לקבל הודעה למכשיר המבהירה להם כי לא יוכלו להשתמש במכשיר.

גל המחאות בארה"ב, בעקבות מותו של פלויד, גרם להמונים לפרוץ לחנויות ולערוך בזיזה של החנויות - כאות מחאה.

החנויות המועדפות על הגנבים, היו של 'אפל' וזאת כאמור בשל הביקוש הרב שיש למכשירי האייפון בארצות הברית.

תיעוד פריצה לחנות של 'אפל' בארה"ב (מתוך הטוויטר של Zane Sparling)

אך להפתעת הגנבים, לאחר שחזרו לביתם וניסו לאמוד את השלל - פתחו את מכשירי האייפון וניסו להשתמש - הם קיבלו הודעה מהחברה - בטרם הצליחו לפתוח את המכשיר.

וזה לשון ההודעה: "המכשיר שתחת ידכם נוטרל, ואתם נמצאים תחת המעקב של רשויות הביטחון, אנא החזירו את המכשיר לחנות ממנה הוא נגנב".

ההודעה שקיבלו הגנבים מ'אפל'

כלי התקשורת בארה"ב, מדווחים, כי אפל טרם הודתה רשמית, כי היא ניטרלה את המכשירים, אך צילומי מסך שהועלו לרשתות החברתיות, יעידו כי אכן מהלך נעשה.

על פי הדיווחים, לאפל הייתה אפשרות לשלוח את ההודעה למכשיר - מכיוון שמדובר מ'אייפון מתצוגה', האייפון הזה, הוא שונה במקצת מהאייפונים הנמכרים בחבילה סגורה ול'אפל' יש אפשרות לשלוט על המכשיר - וזה נעשה בעקבות מקרים רבים של גניבת מכשירים מהתצוגה בחנויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר