הוראה חריגה

בעקבות הח"כ שנדבק בנגיף: דיוני הכנסת נדחו

בעקבות ההודעה של ח"כ סמי אבו שחאדה, לפיה הוא נדבק בנגיף הקורונה, דיוני הכנסת שתוכננו להיום בוטלו • עובדי הכנסת התבקשו להימנע מהגעה למשכן • כל הפרטים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייר פיטוסי / Flash90)

בעקבות ההודעה של ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת, לפיה הוא נדבק בנגיף הקורונה, דיוני הכנסת שתוכננו להיום (חמישי) בוטלו. כמו כן, עובדי הכנסת התבקשו להימנע מהגעה.

כזכור, מוקדם יותר כתב ח"כ אבו שחאדה בחשבון הטוויטר שלו: "קיבלתי לפני דקות ספורות את תוצאת בדיקת הקורונה שעשיתי היום - התוצאה חיובית. אני פונה לכל מי שהיה בסביבה הקרובה שלי בבקשה להיכנס לבידוד ולערוך בדיקה".

כעת הודיע דובר הכנסת כי נוכח הידבקותו של ח"כ סמי אבו שחאדה בנגיף הקורונה, הונחו הבוקר עובדי הכנסת שלא להגיע למשכן אם עבודתם אינה חיונית; כמו כן, עד לבדיקת כל ההשלכות נדחו כל ישיבות הוועדות שתוכננו להיום".

עוד נמסר כי: "מנכ"ל הכנסת והגורמים המקצועיים יקיימו הבוקר ישיבה בנושא וכן תתקיים התייעצות עם הגורמים האחראיים במשרד הבריאות על מנת לבחון את הפעולות הנדרשות".

אבו שחאדה ביקש הבוקר: "להקפיד על הוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הוירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לוירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה. מאחל המון בריאות לכולנו".

מוקדם יותר נמסר כי בהתייעצות של קצין הכנסת עם מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ, וראש הסגל של יו"ר הכנסת לילך שלי, הוחלט על קיומה של ישיבת הערכת מצב של הגורמים המקצועיים בכנסת הבוקר, וכן על התייעצות שתערך עם הגורמים האחראיים במשרד הבריאות על מנת לבחון את הפעולות הנדרשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר