חתונה בצל ה'קורונה'

עם מסיכה ו'גארטל': חבר 'המועצת' הליטאית רקד עם נכדו

כחודשיים וחצי לאחר החתונה ב"סלבודקא" שעוררה סערה, ראש הישיבה וחבר 'המועצת' הגרמ"ה הירש חיתן את נכדו במודיעין עילית תוך שמירת מרחק נדרש וריקוד רק עם 'גארטל' • תיעוד (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הגאון רבי משה הלל הירש, ראש ישיבת סלבודקה וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' חיתן אמש (רביעי) את נכדו בחצר סמינר 'מאיר' בעיר מודיעין עילית, שם התקיימו ריקודים עם מספר משתתפים מצומצם כפי הנחיות משרד הבריאות.

ראש הישיבה שנמנע מלצאת מביתו בכל התקופה האחרונה בשל הקורונה, יצא באופן חריג למודיעין עילית לחתונת נכדו, בן לחתנו הגאון רבי בן ציון חדש עם בת הגאון רבי יוסף קסלר רב במודיעין עילית.

במהלך החתונה ישב ראש הישיבה בריחוק רב מהמשתתפים תוך שהוא חבוש במסיכה, וציבור המשתתפים אף נמנע מלהגיע למקומו, שהיה מתוחם היטב.

לאחר מכן ראש הישיבה רקד עם נכדו החתן, כש'גארטל' מחבר ביניהם.

כזכור, לפני כחודשיים וחצי, בסוף חודש אדר, התקיימה חתונה המונית בחדר האוכל של ישיבת סלבודקא, לנכדו של ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש, חתונה שעוררה סערה גדולה.

היה זה בעיצומו של הגל הראשון של ה'קורונה', כאשר ההנחיות של משרד הבריאות אסרו קיום אירועים המוניים ובכל זאת בחתונה השתתפו המונים, שרקדו זה לצד זה.

מקורביו של הגרמ"ה הירש טענו, כפי שנחשף ב'כיכר השבת', כי החתונה נערכה לפי כל הכללים, אולם בשלב מסויים "השמחה יצאה משליטה", כלשונם. "לפני החתונה ראש הישיבה הורה את כל פרטי הארוע, והדגיש את החובה המוחלטת והבלתי ניתנת לערעור - לציית לכל הוראות משרד הבריאות, לכן, המשתתפים באירוע היו עם כפפות, ולכן, ראש הישיבה לא לחץ יד לנכדו, ורקד עמו רק על-ידי גארטל".

לדבריהם, "במהלך החתונה הופיעו במקום בחורים שלא הוזמנו כלל וכן אנשים מבוגרים בלתי קרואים, מה שהביא לאיבוד שליטה על ההנחיות - לפרק זמן קצר בלבד".

כעת, כאמור, למעלה מחודשיים לאחר החתונה הקודמת, הפעם התקיימה החתונה לפי כל הכללים וההנחיות תוך שמירת מרחק האחד מהשני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר