פרסום ראשון

מקלב נועד עם מנכ"ל משרד רה"מ; דנו בהקמת "הרשות לפיתוח כלכלי חרדי"

ב'דגל התורה' החלו לפעול להקמת הרשות לפיתוח כלכלי חברתי חרדי; אמש סגן השר אורי מקלב נועד על כך עם מנכ"ל משרד רוה"מ שמקדם את הנושא בשל חשיבותו הרבה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מקלב (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרסום ראשון: ב'דגל התורה' לא ממתינים וממשים את ההסכמים הקואליציוניים, עם מינויו של ח"כ אורי מקלב לסגן שר התחבורה והבטיחות בדרכים, החלו לפעול להקמת הרשות לפיתוח כלכלי חברתי חרדי, אשר תביא לשינוי ממשי בצרכי הציבור החרדי ומתן השירותים הממשלתיים הניתנים לציבור החרדי ברשויות המקומיות ובמשרדי הממשלה.

'הרשות לפיתוח כלכלי חברתי חרדי' אשר תקום הינה הרשות הראשונה אשר תהיה עבור הציבור החרדי, מדובר ברשות חדשה לגמרי אשר תתוקצב על ידי הממשלה ותכלול סמכויות מול משרדי הממשלה השונים לקדם ולחייב את צורכי הציבור החרדי.

ל'כיכר השבת' נודע כי הרשות תקדם פרוייקטים ייחודיים לציבור החרדי מול משרדי הממשלה השונים בכלל התחומים, בכלכלה, ברווחה ובדיור. "אם הרשות הייתה קמה לפני משבר הקורונה לא היינו רואים את התוצאות שהיו בציבור החרדי", מסבירים בלשכת סגן שר מקלב.

אמש (רביעי) נועד סגן השר מקלב עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה בכדי להביא את הקמת הרשות לשולחן הממשלה כבר בזמן הקרוב, על פי גורמים שהשתתפו בפגישה מנכ"ל משרד ראש הממשלה דוחף באופן אישי את הקמת הרשות בשל הצורך הגדול בה לציבור החרדי בארץ.

קודם לכן נועד סגן השר מקלב עם בכירים חרדים כך נועד עם סגן ראש לשכת עורכי הדין עו"ד מנחם מושקוביץ בכדי לקדם את נושא התעסוקה והאפליה המתקנת לציבור החרדי במשרדי הממשלה, וכן נועד עם מזכ"ל דגל התורה והח"כ המיועד יצחק פינדרוס בכדי לגבש את דרכי הפעולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר