לאחר דיון דחוף: הקורסים בהפרדה יימשכו

לאחר החלטת ביהמ"ש להפסקת שיעורי הרענון לנהגים בהפרדה, פעל סגן שר התחבורה, אורי מקלב למציאת פתרון משפטי שיאפשר המשך השיעורים לחרדים בהפרדה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

עם פרסום פסק הדין אמש (חמישי), להפסקת ההפרדה בקורסי חובה לנהגים, זימן סגן שר התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ אורי מקלב דיון דחוף עם גורמי המקצוע במשרד במטרה לבחון כיצד ניתן להמשיך את קורסי הרענון נהיגה בהפרדה כפי שהיה עד כה.

גורמים אשר נכחו בדיון סיפרו ל'כיכר השבת', כי סגן השר מקלב זעם ואמר כי לא נקבל את העובדה כי הציבור החרדי לא יוכל לקבל את השירותים המגעים לו על פי אורח חייו, ההפרדה למעוניינים בכך אינה מפריע למי שאינו מעוניין בכך.

פסיקת הדין מגיע לאור עתירת שדולת הנשים לבית המשפט לפני תקופה להפסקת הקורסים בהפרדה ובימים האחרונים קיבלה העתירה מעמד של פסק דין משפטי.

יצוין, כי היומע"ש כבר שלח לפני מספר חודשים את חוות דעתו כי ניתן יהיה לקיים את הקורסים בהפרדה היות ואין הם מפריעים ליתר הקורסים המתנהלים בארץ, עמדת היועמ"ש מנדלבליט הגיע בניגוד לעמדה אחת שפרסמה דינה זילבר בעבר, אך לאור העברת הסמכויות לפני כשנה התאפשרה קבלת חוות הדעת המתירה.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי לאחר דין ודברים ארוך אמש במשרד התחבורה נמצא פתרון חוקי להמשך קיום הקורסים בהפרדה וזאת למרות פסיקת בית המשפט על ידי כך שהקורסים יתנהלו ברישום מקומי מוקדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר