פרסום ראשון

"חיידר הרב" באשדוד נסגר לאחר שנתגלה חולה קורונה

תלמוד תורה "חיידר הרב" ברובע ג' בעיר אשדוד נסגר הבוקר עד להודעה חדשה לאחר שאחד התלמידים מהכיתות הנמוכות חלה בקורונה. רב הקהילה מזהיר לשמור על בידוד (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חיידר בירושלים, אילוסטרציה בלבד (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

תלמוד תורה "חיידר הרב" ברובע ג' בעיר אשדוד נסגר הבוקר (שישי), עד להודעה חדשה לאחר שאחד התלמידים מהכיתות הנמוכות חלה בקורונה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בית הספר לבנות שנסגר השבוע בעיר אשדוד בעקבות ילדה שחלתה בקורונה, יישאר אף הוא סגור, לאחר שנתגלו בו עוד שתי בנות שחלו בקורונה.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מנהיג הקהילה הגאון רבי בונים שרייבר, נוקט בעמדה מחמירה בכל הקשור לשמירת בריאותם של אנשי הקהילה.

נתניהו מזהיר מגל שני (באדיבות ערוץ הכנסת)

"רציתי להבהיר בזאת", פתח הרב שרייבר את מכתבו, "כי ההוראות המחמירות בענין הבידוד לכל מי ששהה עם חולה, אמנם אין הם הלכה למשה מסיני, ואינם דבר מוחלט שאכן מי ששהה במחיצתו עלול להזיק אחרים, אבל מאחר ושום אדם אינו יודע לומר האם יזיק או לא, ומאחר שברור שיש אפשרות כזו, ע"כ השכל הישר מחייב לנהוג כן".

עוד הוסיף הרב: "וכיון שכך הוא ההנהגה הראויה, אזי גם מי שסבור שאינו כן, והוא בטוח שאין צורך להחמיר וכיו"ב, זכותו לחשוב שהוא חכם יותר מאחרים, וככתוב ראית איש חכם בעיניו וכו'".

"אבל זכותם וחובתם של כל הצבור למנוע ממנו מלהסתובב בקרבתם כי הציבור סבור שהוא עלול להזיק, ואין לשום אחד זכות לאלץ את הרבים לסבול את נוכחותו כאשר הצבור חושש שהוא יזיקם".

"ועל כן", מזהיר הרב, "כל מי שצריך להיות בבידוד אינו רשאי לשהות בשום אחד ממוסדותינו באופן גורף ומוחלט, ואין בזה שום הוראת היתר כלל וכלל לצורך שום טעם שיהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר