חשיפת 'כיכר השבת'

אריאל דרעי חשף: מנחם טוקר 'הרכש הבא'

בסטטוס שפרסם אריאל דרעי, מנכ"ל 'קול ברמה', הוא שם את תמונת מנחם טוקר וכתב: "הרכש הבא של 'קול פליי', וזה רק עניין של זמן", אך כעבור זמן קצר הסטטוס נמחק (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מנחם טוקר (צילום: כיכר השבת)

‏בדרך לרעידת אדמה בתקשורת החרדית? אריאל דרעי, מנכ"ל רדיו 'קול ברמה', חשף היום (שישי) כי מתקיימים מגעים מתקדמים לעריקה של איש התקשורת מנחם טוקר, המשדר זה שנים ברדיו 'קול חי' - לתחנת המוזיקה 'קול פליי' מבית רדיו 'קול ברמה', שהושקה לאחרונה.

בסטטוס שפרסם דרעי לעוקבים שלו בחשבון WhatsApp הוא העלה את תמונתו של טוקר, ולצדה כתב: "הרכש הבא של 'קול פליי', וזה רק עניין של זמן".

הסטטוס של אריאל דרעי

ל'כיכר השבת' נודע, כי לאחר מספר דקות מחק דרעי את הסטטוס המדובר שעורר סערה ושיח רב בקרב שדרני 'קול חי' ו'קול ברמה' - בעקבות פנייתו של טוקר שביקש למחוק ככל הנראה בכדי להשאיר את המגעים מאחורי הקלעים.

מנחם טוקר הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת': "קול חי תמיד איתי, המשך האזנה מהנה לכולם".

אריאל דרעי בחר שלא להגיב לידיעה.

כזכור, לפני כחצי שנה, חשפנו ב'כיכר השבת' כי איש התקשורת מנחם טוקר, המשדר זה שנים ברדיו 'קול חי', קיבל הצעה מהנהלת רדיו 'קול ברמה', להפעלת ערוץ המוזיקה החדש של התחנה. ההצעה כללה, הפעלה מלאה של ערוץ המוזיקה כולל שידורים והעברת התוכניות שהוא מגיש כיום ב'קול חי' - לרדיו החדש, בנוסף, רדיו המוזיקה האינטרנטי של טוקר יתאחד עם ערוץ המוזיקה של 'קול ברמה'.

כפי שדווח אז, בין טוקר להנהלת 'קול ברמה' התקיימו מספר פגישות משא ומתן אך לא נרשמה כל התקדמות., שכן טוקר בחר להקפיא את ההצעה מאחר ותחנת הרדיו 'קול חי' נמצאת במכרז של הרשות השניה ובקרוב יוחלט מי הזכיין שיפעיל את הרדיו.

כשמנחם טוקר הפתיע את עמי מימון ב'אולפן כיכר'. ארכיון

כידוע, על רדיו 'קול חי' מתמודדות שתי קבוצות עיקריות - מחד, עיתון 'משפחה', איש הרדיו עידו מור ורשת 'אושר עד' ומהצד השני - בעל השליטה בתחנה כעת, יצחק מירילשווילי, הבעלים של ערוץ 20. יצוין כי גם רשת 'קו עיתונות' מתמודד במכרז.

לפני מספר שבועות חשף 'כיכר השבת' כי תחנת הרדיו החרדית 'קול חי' והבעלים המיליארדר יצחק מירילשווילי נמצאים במגעים מתקדמים לרכישת חלק ממניות העיתון החרדי 'בקהילה'.

גורם המעורה בפרטים אמר ל'כיכר השבת' כי "בין שני הצדדים נערכו כמה שיחות בנושא, זה נראה רציני. הסיבה ש'קול חי' רוצים להיכנס לעיתון 'בקהילה' זה כנקמה על כך שעיתון 'משפחה' מתמודד על המכרז של התחנה שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר