זעם בעיר החרדית

המשטרה צילמה לתקשורת את זירת הטרגדיה בעיצומה של השבת

במודיעין עילית כועסים: "מתושבים הבאים דקה לאחר זמן הדלקת נרות נמנעת הכניסה, ואילו היום הייתה יד חופשית למשטרה ולכלי תקשורת, תוך זלזול בוטה ברגשותינו" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בסיון תש"פ | 06.06.20
איש משטרה בזירת אירוע. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

ניסיון הרצח וההתאבדות שאירע היום (שבת) במודיעין עילית, מעורר סערה בעיר מזווית נוספת: משטרת ישראל וכלי תקשורת זלזלו ברגשות התושבים ונכנסו לסקר ולצלם במקום בעיצומה של השבת.

האירוע הקשה התרחש כזכור ברחוב רבי עקיבא, בשעה 17:45 - כמה וכמה לפני יציאת השבת. אלא שדקות לאחר המקרה, בשיאו של האירוע, נעמד נציג המשטרה להצטלם מטעמה, ונתן סקירה על האירוע, תוך שהתושבים מסביב נותרים המומים על הפגיעה בקדושת השבת.

יצוין, כי מלבד המשטרה, כלי תקשורת נוספים נכנסו לעיר החרדית ומשום מה לא נהדפו בכניסה אליה על ידי האבטחה המוצבת במחסום הראשון.

צבי גולובנציץ' מבעלי תיווך הצבי בעיר, המתגורר באזור, הזדעזע לראות עשרות כלי רכב של התקשורת שנכנסו לעיר בעיצומו של יום השבת.

בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא אומר: "אני מרגיש שסדרי העדיפויות של מקבלי ההחלטות בעיר לא נכונות. לא ייתכן שמתושבים הבאים דקה לאחר זמן הדלקת נרות נמנעת כניסה אל העיר, ואילו במקרה זה הייתה יד חופשית לכלי תקשורת לצלם, תוך זלזול בוטה ברגשותינו".

יוסי אלי מ'חדשות 13', שנכנס לצלם ולהעביר שידור מהאירוע, מסר ל'כיכר השבת': "אתה יודע היטב מה יש לערוצי טלוויזיה בשעה 20:00... ואיזה אירוע חמור היה בעיר".

מהמשטרה נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "משטרת ישראל טיפלה במהלך השבת באירוע קשה וטראגי, ופעלה על פי אמות המידה הנהוגות במשטרה באשר לאירועים דומים. אין למשטרת ישראל כל חלק בכניסה ובאי כניסה של אנשי תקשורת לעיר, ואין זה מתפקידה למנוע זאת. הכניסה לעיר באחריות גורמים עירוניים, ועל כן יש לפנות אליהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר