'לא לבוא לבקר'

עדי רן, בבית החולים, חושף: "חטפתי אירוע לבבי"

"מקווה שאוכל לשוב לרכב בערבות...", עדכן בסוף השבוע האחרון הזמר והיוצר עדי רן את מעריציו, בעקבות אירוע לבבי שעבר - והבהיל אותו להתאשפז במחלקת טיפול נמרץ (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
עדי רן בחדרו בביה"ח (צילום: מתוך פייסבוק)

הזמר עדי רן אושפז בסוף השבוע האחרון בטיפול נמרץ, לאחר שעבר אירוע לבבי.

רן, המאושפז כעת בבית החולים הלל יפה בחדרה במצב יציב, סיפר על כך לעוקביו ברשתות החברתיות, כשלצד תמונה סמוך למיטתו כתב: "זה מהחדר החדש שלי לכמה ימים; טיפול נמרץ בהלל יפה".

"הספקתי אמש לחטוף אירוע לבבי, לעבור צנתור וגם לילה לא נעים אחרי. עכשיו מתאושש. אל תבואו לבקר", הוסיף בניסיון להדוף ביקורי מעריצים, "אני גם לא בנוי לזה, וגם קשה לי לשוחח הרבה".

הזמר והיוצר עדכן את רוכשי הכרטיסים להופעותיו, כי "כמובן שאירועי השבוע בוטלו, וחוץ מזה - תודה על התפילות, העזרה והאהבה. מקווה לשוב לרכב בערבות בקרוב...".

עדי רן במופע (צילום: יח"צ)

כידוע, שנותיו החילוניות של רן בן ה-58 ייצגו תרבות חילונית מקומית ולווו תדיר בשערוריות, עד שנת תשנ"ג שבה החל להתקרב ליהדות, חזר בתשובה, הפך לחסיד ברסלב וחדל לחלוטין מלבצע את שיריו הישנים.

מאז הוא הקליט מאז מספר אלבומים בעלי אופי מקורי, תוך שהוא הופך פורץ דרך בנישת הרוק של המוזיקה היהודית בהקשרה הרחבה, כאשר תכני שיריו מושפעים מתורתו של רבי נחמן מברסלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר