צפו בווידאו

ח"כ יעקב אשר לח"כים החילונים: "ההקפדה בבני ברק מעוררת השתאות"

יו"ר ועדת חוקה של הכנסת, ח"כ יעקב אשר, פתח את דיוני הוועדה על החוק הנורבגי תוך שהוא מספר על התנהלות התושבים בבני ברק בצל התפשטות הקורונה | צפו (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

העיר בני ברק, שסבלה תקופה ארוכה מהכפשות והסתה חסרת תקדים בעקבות הסגר על העיר בשל ריבוי החולים, זוכה כעת לשבחים על ההקפדה על הכללים וההנחיות, דווקא בעת שבמקומות אחרים מזלזלים בהנחיות.

יו"ר ועדת חוקה של הכנסת, ח"כ יעקב אשר, פתח את דיוני הוועדה הבוקר (ראשון) על החוק הנורבגי תוך שהוא מספר על התנהלות התושבים בשבת האחרונה בעיר בצל התפשטות הקורונה.

"זו ההזדמנות לומר לציבור: המגיפה עוד לא מאחורינו ויש להקפיד על שמירת התקנות, על שלושת הכללים: מסיכות, ריחוק חברתי והיגיינה", פתח אשר את דבריו.

"מכיון שהיינו כבר בתקופות שהתקשורת עסקה באזורים 'מסוימים', אני רוצה לומר לכם שבשבת הזו שהיתי בעירי האהובה בני ברק ושם ניתן לראות שהציבור אכן מקפיד על ההנחיות", אמר אשר.

עוד הוסיף אשר כי "התפילות התקייימו בבתי הכנסת תוך הקפדה מעוררת כבוד על כללי הבריאות. כולם היו חבושי מסכות, גם בתפילה וגם בקריאתהתורה. ואני חושב שזו האחריות שלנו, אם אנחנו רוצים לבלום את המגיפה עלינו לעשות עוד קצת מאמץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר