אושפז בבית חולים

רבה הראשי של רוסיה נדבק בנגיף הקורונה

הגאון רבי בערל לאזאר, רבה הראשי של רוסיה, נדבק בנגיף הקורונה ואושפז בבית חולים מקומי • לשכתו: הרב אושפז למעקב בבית רפואה, צפוי להשתחרר בימים הקרובים (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הגאון רבי בערל לאזאר (צילום: הקהילה היהודית)

הגאון רבי בערל לאזאר, רבה הראשי של רוסיה, נדבק בימים האחרונים בנגיף הקורונה ואושפז בבית חולים מקומי במוסקבה. מצבו של הרב קל.

מלשכת הרב נמסר: "הרב אושפז למעקב בבית רפואה במוסקבה, עקב תסמינים קלים של הקורונה. הרב אמור להשתחרר בע"ה בעוד יומיים. לשכת הרב הראשי, מודה לציבור על התפילות וההתעניינות".

לדברי סביבת הרב, בשבוע שעבר הרב החל לפתח תסמינים של נגיף הקורונה, ובערב שבת הוא הובהל לבית החולים במוסקבה, שם הוא מאושפז בימים אלו.

כזכור, בחסידות חב"ד החלו בחודשים האחרונים בניסיון לאחד את השורות וזה לאחר שבמהלך התוועדות שלוחים ברוסיה, עם חבריו של השליח הרב בנימין וולף ע"ה, שנפטר מנגיף הקורונה, פרץ הרב בערל לאזאר בבכי.

בבכי: הרב בערל לאזאר קורא לאחדות

"הכי גרוע שילדים שלו (של הרבי) רבים. אין גרוע מזה, מובן וגם פשוט. אתה שואל אותי למה 770 סגור? זה אותו הדבר כמו בבית המקדש. הקב"ה לא יכול להכנס לבית שלו כי יש שנאת חינם! זאת הסיבה. הרבי לא יכול להכנס, לא בגלל שיש קורונה. בית המקדש חרב לא בגלל שהרומאים החריבו אותו. אין בית המקדש? אפשר לבנות אותו מחדש. שנאת חינם זאת הסיבה יש לנו בעיה שהיא השורש לכל הצרות. שיש שני 'כינוס השלוחים', שיש מחנה אחד ומחנה שני".

הרב לאזאר המשיך: "היום צריך לשבור את כל המחיצות. כל אחד צריך להתקשר לחברו ולהסתדר! איך? אני לא יודע. אין לנו ברירה. עוד קורבן, ועוד קורבן. פה נפטר הרב שווי ע"ה, ופה הרב בני (וולף), תוך יום אחד. זה מספיק! המזכיר הרב לייבל גרונר זה מספיק, מוט'ל חן זה מספיק.

מפחיד: שיירת אמבולנסים מחוץ לבית חולים ברוסיה (צילום: מתוך טוויטר)

"לא צריך את כל הרשימה! איום ונורא, משפחות אנ"ש צועקים! המשפחות עצמן צועקות ומתחננות: תעשו משהו! אף אחד לא יודע מה יהיה עם השליחות, חייבים לעשות משהו. יש לנו 24 שעות גורליות, אם אנחנו נרים את הכפפה ונגיד עד כאן! הרבי יעזור, אין ספק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר