משתחרר מחר

עדי רן הודיע מבית החולים: "מפסיק לעשן"

הזמר והיוצר שאושפז בבית החולים מעדכן על מצבו הרפואי, מבקש מגולשי 'כיכר השבת' להתפלל לרפואתו ומספר כי בעז"ה ישוחרר כבר מחר, לאחר שיעבור צנתור נוסף • (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות)

הזמר והיוצר עדי רן שאושפז בסוף השבוע האחרון בטיפול נמרץ בבית החולים הלל יפה בחדרה, לאחר שעבר אירוע לבבי, מדבר היום (ראשון) לראשונה ממיטת חוליו.

בסרטון שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, אמר כך: "שלום לכם, תודה על כל האיחולים והתפילות, כל מי שעזר להשאיר אותי בחיים מבחינה גשמית ומבחינה רוחנית, אני מאוד מודה לכם, הרגשתי ממש 'שבט אחים גם יחד', שדואגים לי".

בהמשך דבריו סיפר על מצבו הרפואי ועל כך שהוא מפסיק לעשן לטובת בריאותו: "בעזרת ה' תוך זמן קצר אני יחזור הביתה, אני צריך לעבור עוד צינתור אחד, הרופאים אומרים שהעורקים שלי לא במצב טוב כל כך. אני מפסיק לעשן מהיום. מקווה להשתחרר הביתה כבר מחר והכל יהיה בסדר".

בשיחה עם כתב 'כיכר השבת' ביקש מהגולשים להוסיף ולהתפלל לרפואת עדי בן זהבה טובה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

לדברי עדי רן, בעז"ה, הוא ישתחרר כבר מחר מבית החולים - ומעט לאחר מכן הוא מתכנן לשוב לפעילות המוזיקלית הענפה שלו.

כידוע, שנותיו החילוניות של רן בן ה-58 ייצגו תרבות חילונית מקומית ולווו תדיר בשערוריות, עד שנת תשנ"ג שבה החל להתקרב ליהדות, חזר בתשובה, הפך לחסיד ברסלב וחדל לחלוטין מלבצע את שיריו הישנים.

מאז הוא הקליט מאז מספר אלבומים בעלי אופי מקורי, תוך שהוא הופך פורץ דרך בנישת הרוק של המוזיקה היהודית בהקשרה הרחבה, כאשר תכני שיריו מושפעים מתורתו של רבי נחמן מברסלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר