אחרי עימות

המשטרה ביקשה: לפרסם את שם החשוד בתקיפה

מעצרו של המדריך שתקף בחור ממוסד חינוכי הוארך היום שוב. בדיון, ביקשה המשטרה להתיר את פרסום שמו על מנת להגיע אל מתלוננים נוספים אותם אולי תקף המדריך (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בית משפט השלום בירושלים, קיבל היום (ראשון) חלקית את בקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של המדריך החשוד בתקיפת קטין בארבעה ימים. המשטרה ביקשה להאריך בתשעה ימים לצורכי חקירה.

במהלך הדיון, ביקש נציג המשטרה להתיר לפרסם את שמו של המדריך החשוד, מתוך נימוק כי הדבר יסייע לאתר מתלוננים פוטנציאלים נוספים.

במשטרה חושדים כי המדריך, שנעצר בשבוע שעבר בעיר בית שמש, ביצע את זממו האפל בקטינים נוספים, וכי פרסום תמונתו תביא אותם להתלונן.

השופט פסק כי בדיון הבא, שייערך בעוד ארבעה ימים, יביאו חוות דעת של הפרקליטות בנושא - ואז תתקבל ההחלטה האם לחשוף את זהותו של החשוד.

ל'כיכר השבת' נודע כי בסוף השבוע נערך עימות בין המדריך החרדי לבין המתלונן, במסגרתה הטיחו בחשוד את ההאשמות הקשות המיוחסות לו.

כפי שדיווחנו, החשוד, העובד כמדריך במוסד חינוכי, תקף בצורה אכזרית בחור ישיבה בן 15. החשד הוא כי המדריך התעלל בקטין במשך כשנה - עד לפני מספר חודשים.

המדריך עובד במוסד חינוכי בעיר תל אביב ומהמשטרה נמסר הבוקר עם פרסום דבר מעצרו כי "החוקרים שביצעו פעולות חקירה מגוונות אספו ראיות ועצרו את החשוד לחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר