"זעזע את המדינה"

הותר לפרסום: השב"כ איתר את משליך האבן על בן יגאל

השב"כ וצה"ל הצליחו לפענח את מקרה השלכת האבן על החייל עמית בן יגאל - שזעזע את המדינה. מדובר בתושב הכפר יעבד, בן 49 המתגורר במבנה ממנו הושלכה האבן (ארץ)

המחבל (צילום: דו"צ)

השב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל, הצליחו לפענח את מקרה השלכת האבן על החייל עמית בן יגאל - שזעזע את המדינה. מדובר בתושב הכפר יעבד, בן 49 והוא מתגורר במבנה ממנו הושלכה האבן אשר פגעה בחייל.

המחבל נעצר על ידי לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ במהלך מבצע מעצרים רחב במרחב החטיבה המרחבית "מנשה", מיד לאחר האירוע.

בחקירת השב"כ עלה, כי החשוד השליך את האבן מגג ביתו בליל האירוע בו נהרג החייל ז"ל. תוצרי החקירה מועברים לידי התביעה הצבאית לטובת הגשת כתב אישום.

תיעוד מהפעילות ותיעוד נוסף מקסדת לוחם מיחידת "דובדבן" שלקח חלק בפעילות (דו"צ)

הודעה על לכידת החשוד נמסרה למשפחת בן יגאל על ידי נציגי צה"ל ושב"כ.

מהשב"כ וצה"ל נמסר: "צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעלו לסיכול ניסיונות פיגוע וללכידת מחבלים. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות על מנת להביא לדין את כלל המעורבים בפעילות טרור נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל".

מפקד החטיבה המרחבית "מנשה", אלוף-משנה יאיר פלאי אמר: "בחטיבה המרחבית 'מנשה' נערך בשבועות האחרונים מבצע ממושך וממוקד בכל שעות היום והלילה, במטרה לסגור מעגל על המחבל שחשוד בהריגת סמל-ראשון עמית בן יגאל ז״ל. מבצע זה נערך בשיתוף פעולה של כוחות הביטחון, בהובלת סיירת גולני. נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית על מנת להבטיח את ביטחונם של תושבי הגזרה, ואת הבאתם לדין של אלו שינסו לפגוע בו".

מפקד סיירת גולני, סגן-אלוף איוב כיוף על המבצע (דו"צ)

כזכור, סמל-ראשון עמית בן יגאל הי"ד, לוחם בסיירת "גולני", בן 21 מרמת גן נהרג במהלך פעילות מבצעית של צה"ל.

הוא נהרג כתוצאה מהשלכת אבן על ראשו במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה". סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל הועלה לדרגת רב-סמל לאחר מותו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני רוצה לשבח את צה"ל, השב"כ וזרועות הביטחון על שתפסו את הרוצח השפל של עמית בן יגאל ז"ל".

דברי נתניהו (צילום: דוברות)

"אני נתתי הנחייה להרוס את ביתו של המרצח הזה. מי שמנסה לפגוע בנו - ידנו משגת אותו, במוקדם או במאוחר. בשנים האחרונות אתם רואים שזה במוקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר