תוכנית הסיפוח

נתניהו נפגש עם גוטרמן וגפני, וייפגש עם גנץ ואשכנזי

לקראת החלת הריבונות ביהודה ושומרון, ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש הערב עם שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי. כעת הוא פוגש את ראשי הערים והיישובים (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

לקראת החלת הריבונות ביהודה ושומרון, ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש הערב (ראשון) עם שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי.

בשעה זו נפגש נתניהו עם ראשי המתנחלים התומכים בסיפוח ותוכנית השלום של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

בפגישה משתתפים בין היתר ראשי היישובים החרדים יעקב גוטרמן – מודיעין עילית, אליהו גפני – עמנואל. ואלי שבירו – אריאל, ניר ברטל – אורנית, שי רוזנצווייג – אלפי מנשה, אסף מינצר – אלקנה, חיים מנדל שקד – הר אדר, אריה כהן – מגילות, יוסי אברהמי – גבעת זאב, עודד רביבי – אפרת.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, תקף הבוקר בגלי צה"ל את ראש הממשלה, ואמר: "בחרנו בך, אתה צריך להחליט אם זו ממשלה לאומית בראשותך או ממשלה של עמיר פרץ".

מנגד, פנחס ולרשטיין, ממקימי גוש אמונים, הביע תמיכה בראיון בגל"צ בהחלת הריבונות: "הנחת העבודה היא שחלון ההזדמנויות בו נתניהו פה וטראמפ בארה"ב ייסגר. אוי לנו אם נחמיץ אותו".

ח"כ תמר זנדברג (מרצ) התייחסה לפגישת נתניהו-גנץ הצפויה ואמרה כי יש לעצור את המהלך המסוכן הזה, לדבריה. "זאת ההזדמנות של גנץ להציב קו אדום לנתניהו ולהגיד באופן ברור לא לסיפוח, לא להבערת המזרח התיכון ולא למהלכים חד צדדיים. עליו להפנים שהוא כבר לא בדרג מקצועי אלא בדרג פוליטי וביכולתו ומחובתו לעצור את המהלך המסוכן הזה", אמרה זנדברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר