כל הפרטים

אלו 'כללי קורונה', למסיבות סוף שנה בבתיה"ס

בשל הנגיף שאולי שוב חוזר ומתפשט, משרד החינוך מודיע הערב, על הנחיות חדשות לאירועי סוף השנה בבתי הספר והתיכונים - וזאת בכפוף להנחיות משרד הבריאות (אקטואליה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
בתי ספר בקורונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשל הנגיף שאולי שוב חוזר ומתפשט, משרד החינוך מודיע הערב (ראשון), על הנחיות חדשות לאירועי סוף שנה בבתי הספר והתיכונים - זאת בכפוף להנחיות משרד הבריאות ובהתאם למצב כעת.

אלו ההנחיות החדשות

כל אירועי סיום השנה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות – הכוללות; הצהרת בריאות חתומה, עטיית מסיכה ושמירה על ריחוק חברתי והיגיינה.

המסיבות ואירועי סוף שנת הלימודים יוכלו להשתתף סך הכל עד 50 איש – ובכלל זה הורים וילדים, צוותי ההוראה, אמנים ואנשי מקצוע.

המשרד מבהיר, כי ככל שיופיעו זמרים או מנחים, הרי שיותר להם להופיע בפנים גלויות, ללא עטיית המסכה, אך תוך הקפדה על שמירת מרחק של שני מטרים מהשורה הראשונה של המשתתפים באירוע.

במסגרת ההנחיות החדשות, אומרים במשרד החינוך - בוטלו נשפים ומסיבות סיום, וניתן לקיים אירועים רבי משתתפים – לרבות אסיפות הורים – באמצעות מערכות מקוונות (זום וכדומה).

בנוגע ליום ההורים, כלומר מפגשים אישיים עם ההורים והתלמידים: יש לקיים מפגשים אלה לאחר שעות הלימודים, תוך שמירה על מרווחי זמן בין המוזמנים והקפדה על כללי הריחוק החברתי ושמירה על ההיגיינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר