"הסכנה עדיין לא חלפה"

הרב קנייבסקי: התנאי לחזור לישיבה - לא להביא פלאפונים

ראש ישיבת 'קרית מלך' הגאון רבי שלמה קנייבסקי הזהיר את תלמידיו כי מי שיביא פלאפון, יפנה את מקומו לטובת התלמיד הבא • "כשבאים לבקר אצל מרן שר התורה אף אחד לא ירים טלפון" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ראש ישיבת 'קרית מלך' הגאון רבי שלמה קנייבסקי הזהיר את תלמידיו להימנע מלהחזיק פלאפונים בשטח הישיבה, תוך שהוא מתריע בהם כי "מי שמביא פלאפון, יפנה את המקום לבחור שבא אחריו".

"הסכנה עדיין לא חלפה", פתח הרב קנייבסקי את דבריו. "אבל יש גם סכנה נוספת - זה לשמור על קדושת בית הכנסת, ולא להביא פלאפונים דלוקים לישיבה"

"גם אם יש לך פלאפון ומותר לך, כשמגיעים לבית הכנסת, צריך לכבות אותו. אתה נכנס לבית של המלך".

הרב קנייבסקי הוסיף ותיאר: "אני יכול להעיד בעדות ברורה, אני מסתובב הרבה אצל גבירים בכל פעם שמגיעים לפגישה חשובה מכבים את הפלאפון. אם ככה זה אצל בשר ודם שהיום כאן ומחר בקבר, כל שכן אצל מלך מלכי המלכים".

"כשבאים לבקר אצל מרן שר התורה אף אחד לא ירים טלפון באמצע שהוא מדבר או מבקד ברכה. על אחת כמה וכמה כל אחד צריך לדעת שבבית מדרש זה מקום של הקב"ה ואסור להחזיק טלפון".

לכן אמר, "אין להחזיק פלאפונים דלוקים - זו ההוראה, בפרט שזכינו להיכנס לבית הכנסת. זה נאמר לאותם אלה שיכולים להחזיק פלאפונים".

"אז לכל הפחות עכשיו נקבל על עצמינו שבחור אין לו מה להחזיק פלאפון. יש לו את מה שנמצא בחדר מטעם הישיבה".

בסיום דבריו הזהיר ראש ישיבת קרית מלך: "בחור אין לו שום סיבה להביא פלאפון. אני לא רוצה להתחיל להתווכח פה. אחד מהתנאים שבחורים חוזרים לישיבה, זה רק בתנאי שלא מביאים פלאפון. מי שמביא פלאפון יפנה את המקום לבחור שבא אחריו, יש מספיק בחורים שמחכים בתור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר