לאחר לכידת המחבל

הוריו של עמית בן יגאל צפו על כפר יעבד - בו הוא נהרג

משפחתו של החייל עמית בן יגאל הי"ד ביקרה בתצפית על הכפר יעבד, בו הוא נהרג, וזאת כחצי יממה לאחר שנודע כי המחבל נזמי אבו-בכר שהשליך את האבן - נלכד (צבא וביטחון)

המשפחה בתצתית על הכפר (צילום: דובר צה"ל)

משפחתו של החייל עמית בן יגאל הי"ד ביקרה אתמול (שני) בתצפית על הכפר יעבד, בו הוא נהרג, וזאת כחצי יממה לאחר שנודע דבר לכידת המחבל נזמי אבו-בכר שהשליך את האבן על ראשו של עמית והרג אותו.

המשפחה הגיעה למקום יחד עם מפקדי חטיבת גולני, החטבה בה שירת עמית.

(צילום: דובר צה"ל)

מפקד סיירת גולני, סגן-אלוף איוב כיוף, סיכם את המאמץ ללכידת המחבל ואמר כי "ישנו ערך אדיר בכך שלוחמי סיירת גולני, היחידה בה שירת עמית ז"ל, הביאו לסגירת מעגל ולכדו את המחבל".

לדבריו, "כיאה לערכי סיירת גולני וללוחמיה לא עצמנו עין עד להשלמת המשימה. מכאן אנו ממשיכים בדרכו וברוחו של עמית ז"ל, מחוזקים ונכונים לאתגרים המבצעיים הבאים, ולהגנה על כל אזרחי ישראל בכל זמן ובכל מקום שנידרש".

(צילום: דובר צה"ל)

שלשום עלה ברוך בן יגאל לקבר בנו כדי לבשר לו על לכידת המחבל שרצח אותו, כשהשליך אבן על ראשו מגג הבית בכפר יעבד, בצפון השומרון.

הפעילות למעצר המחבל (צילום: דובר צה"ל)

"בן יקר שלי", אמר האב על קבר בנו, "באתי לספר לך משהו, זה שפגע בך עם האבן הארורה נתפס. הוא נתפס, עמית. ראש הממשלה הבטיח שהבית שלו ייהרס".

ברוך בן יגאל הוסיף ואמר לצד קברו של בנו: "השתנו לנו החיים. אנחנו מקבלים אהבה מכל עם ישראל ומכל העולם, זה פשוט לא ייאמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר