"בשביל המשפחה"

פתרון יצירתי: בני הזוג מונו לכהן כשגרירים

בני זוג מברלין שבגרמניה, בשנות ה-40 לחייהם, מונו יחד לכהן כשגרירים לסירוגין בסלובניה. המהלך נעשה כדי לאפשר להם לחלוק את הזמן בתפקיד השגריר למען משפחתם (מעניין)

שגרירות גרמניה (צילום: שאטרסטוק)

בני זוג מברלין שבגרמניה, בשנות ה-40 לחייהם, מונו ביחד לכהן כשגרירים לסירוגין בסלובניה, וזאת כדי לאפשר להם לחלוק את הזמן בתפקיד השגריר - למען המשפחה שלהם.

לזוג הדיפלומטים, יש שלושה ילדים קטנים, והם עובדים במשרד החוץ הגרמני כבר מ-2005, בשל הרצון שלהם למצוא זמן עם הילדים, המשרד מצא להם פתרון יצירתי

משרד החוץ בברלין מינה זוג נשוי לשגרירים בסלובניה, בהסכם חסר תקדים בגרמניה שמאפשר לזוג הדיפלומטים לשלב בין עבודה לחיי המשפחה.

שגרירות גרמניה (צילום: שאטרסטוק)

הפתרון שנמצא הוא כזה; החל מהקיץ הקרוב, בני הזוג יסעו ביחד עם משפחתם לסלובניה ויכהנו כשגרירים על פני ארבע שנים, כאשר כל שמונה חדשים הם יתחלפו בתפקידים, והאישה תהיה ראשונה, בנוסף, יוצמד לזוג גם סגן שגריר.

בני הזוג סיפרו בהתרגשות לכלי התקשורת בגרמניה: "המניע המרכזי שלנו היה ההבנה שאנחנו רוצים וצריכים לבלות יותר זמן עם הילדים שלנו, מבלי שהקריירה שלנו תפגע בהם".

לגבי השאלה שהציגו בפניהם, מה יקרה במקרה של חילוקי דעות, הסביר בני הזוג, כי הם רואים עין בעין את רוב הדברים והם לא מודאגים מסכסוכים על רקע דיפלומטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר