8 כללי עשה ואל תעשה ללידה קלה - מאמהות אמיתיות

כל אישה חווה לידה באופן שונה, אבל אנו מאמינות שעצות של כאלו שכבר עשו את זה יכולות להועיל לנו. לכן הבאנו לכן כמה טיפים בנושא. תוכלו ליישן אותם או להתעלם מהם, רק אל תגידו שלא אמרנו (הריון ולידה)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כל לידה מתנהלת באופן שונה - כל אישה חווה אותה באופן שונה ואפילו ישנם הבדלים בין לידה של ילד ראשון, שני או שלישי לאותה אם. אבל אנו מאמינות באמונה שלמה שעצות של כאלו שכבר עשו את זה יכולות להועיל לנו. זו הסיבה שהבאנו לכן כמה טיפים בנושא מאמהות אמיתיות - תוכלו ליישן אותם או להתעלם מהם, רק אל תגידו שלא אמרנו.

עשו: הביאו בקבוק מים. לא משנה איך הם ירדו, אתן תהיו צמאות ותרצו שיהיה בהישג ידכן משהו לשתות.

אל: תביאו חומר קריאה. אף אחד לא קורא בבית החולים, אף פעם.

- ציפי, בני ברק

עשו: היו מודעות לצירים שלכן כדי שתגיעו לבית החולים בזמן הנכון. אם תגיעו מאוחר מדי, תחמיצו את חלון האפידורל שלכן.

אל: תניחו שתקבלו חדר פרטי. גלו מראש מהן האפשרויות שלכן ונצלו אותן ברגע שתוכלו.

- דבי, קרית ספר

עשו: הביאו כרית מהבית. בנוסף לנוחות הנוספת שהיא מעניקה במהלך לידה ממושכת, היא יכולה להכפיל את התמיכה שתזדקקו לה אם תרצו להניק בשכיבה.

אל: תפחדו לבקש מבני המשפחה שלכן שיעניקו לכן את השקט שאתן צריכות. זה נפלא אם אתן רוצות תמיכה, אבל אם הם עושים צחוק מאנחות הכאב שלכן או נכנסים לחדר כשאמרתן להם לא להיכנס, פשוט בקשו מהם ללכת.

- אביגיל, ירושלים

עשו: הביאו לעצמכן שמפו, מרכך, קרם וסבון (או באמת כל מה שמריח לכן מוכר). תהיו כל כך אסירות תודה במקלחת הראשונה וכל מה שתרצו זה להרגיש שוב כמו עצמכן.

אל: תתאמצו להיות "מטופלות טובות". רופאים ואחיות אינם קוראי מחשבות, אז הביעו את רצונכן בבירור. אל תניחו שהם יודעים למה אתן מתכוונות. אם אתן זקוקות ליותר תרופות נגד כאבים, לחצו על הכפתור ואל תתנצלו.

- תרצה, בית שמש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר