עסקת המאה

גנץ למועצת יש"ע: "קחו את מה שאפשר"

שר הביטחון ביקר ביו"ש, שם אמר לראשי המתיישבים החלוקים בדעתם האם להסכים להחלת הריבונות בשל הקמת פלסטין: "קחו את מה שאפשר ותטפלו במה שנשאר" • צפו (מדיני)

(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

"צריך לאמץ את גישת המפא"י: קחו את מה שאפשר ותטפלו במה שנשאר" - כך אמר היום (שלישי) שר הביטחון בני גנץ לראשי מועצת יש"ע.

גנץ אמר להם, "ראש הממשלה ואני יושבים ביחד ודנים בנושא ההחלטות האפשריות בהיבט המדיני ואני מקווה שנוכל להגיע להסכמות. אנחנו נפעל תמיד בשיתוף פעולה מלא עם האמריקאים".

"אני מבקש להדגיש כאן, ארצות הברית היא הידידה הטובה ביותר שלנו בעולם והיא מגבה אותנו בנושאים אסטרטגים הרי גורל ואנחנו נשמור על השותפות הזו. כשאנחנו עושים מהלכים מדיניים אנחנו חייבים להקשיב היטב גם למה שקורה בתוך השטח ומסביבנו, ולשמור על הסכמי השלום שלנו עם ירדן למשל. ההסכמים האלו תורמים מאוד ליציבות האזורית ולביטחון של כולנו".

גנץ הוסיף: "האחריות שלנו היא עוד לפני שמקבלים החלטות בנושא הריבונות, לעזור לטפח ולסייע למקומות שאנשים גרים בהם בצורה חוקית גם בביטחון וגם בכדי לאפשר חיים נורמלים".

לסיום אמר, "ייתכן ויהיו בינינו ויכוחים, אבל אני עומד על כך שנשמור על האחדות בחברה הישראלית. אני עשיתי את המהלך הפוליטי שלי כי ראיתי את הסכנה החברתית במדינת ישראל, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו מתח בעוצמות שחווינו בשנים האחרונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר