הצביעות נחשפת

שוב: התקשורת מנסה להשניא את הציבור החרדי

אי אפשר לעבור בשתיקה כשמהדורת החדשות של השידור הציבורי, נפתחת בכותרת דרמטית המבשרת על "עלייה במספר החולים בבני ברק", אך מתעלמת מ... תל אביב! (דעה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

"אם נגיע למצב של איטליה, זה בגלל החילונים בתל אביב"

"החילונים צריכים ללמוד: הם חייבים לקבל את המדינה לטוב ולרע, אנחנו רוצים לסייע להם"

"דרישה לסגר מידי על תל אביב בעקבות גל התחלואה; קרוב למאה חולים חדשים בשלושת הימים האחרונים"

כן, אלו כותרות שלא תראו בשום מקום. אלו כותרות ששמורות רק לנו, לציבור החרדי.

חשבתם שהם דואגים לנו? תחשבו שוב!

הימים האחרונים ממחישים לנו עד כמה רבים בתקשורת הישראלית השתמשו בגל התחלואה שהכה במגזר החרדי - רק בכדי להסית נגדנו, להפריד את החרדים משאר האזרחים במדינה.

איפה אתם, ה"פרשנים", שקראתם לסגר מוחלט על העיר בני ברק? אפילו את ההפגנות בבר אילן מלפני עשרות שנים הזכרתם לנו... איפה אתם שהכללתם והכתמתם את הציבור החרדי כולו? איפה אתם היום, כשהציבור החרדי - מקפיד יותר מכולם על ההנחיות, בניגוד לבליינים החילונים, במרכזי הבילוי ובחופי הים.

אני עדיין מחכה להודעה של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, המבקש לחסום את כניסת תושבי תל אביב לשטחי העיר רמת גן, מחשש שידביקו את תושבי עירו...

לא, לא היה צריך להסתיר את גל התחלואה החרדי. גם אנחנו, כאן ב'כיכר השבת', עסקנו בזה המון, רק בניגוד אליכם - עשינו זאת לא מתוך שנאה, אלא מתוך דאגה, מתוך רצון להציל חיים!

למרות שאין שום ציפיות, אי אפשר לעבור בשתיקה כשמהדורת החדשות של השידור הציבורי, נפתחת בכותרת דרמטית המבשרת על "עלייה במספר החולים בבני ברק". מדובר בעלייה מתחילת החודש, קרי, עשרה ימים. ובכמה חולים מדובר? ארבעים ושישה חולים! לשם השוואה: בתל אביב יפו, בשלושה ימים בלבד - ישנם שמונים ואחד חולים.

פער גדול. הסברים יש, תל אביב גדולה יותר, מספר התושבים כפול מבני ברק. אך עדיין אנחנו נחשפים למספרים גבוהים של חולים חדשים בתל אביב. אבל בשידור הציבורי כנראה מחפשים את החרדים, מתעסקים ב"עלייה במספר החולים בבני ברק" במשך עשרה ימים במקום להתעסק במספר כפול של חולים, בתל אביב, במשך שלושה ימים בלבד.

אנו לא מבקשים להסית נגד הציבור שאינו חרדי, מה ששנוי עלינו לא נעשה להם, אבל אנחנו כן מבקשים להציב ראי בפני הצביעות המסוכנת של התקשורת הישראלית.

לא ניתן יד לגל שנאה נוסף נגד הציבור החרדי! לא ניתן לכם את הלחי השניה שלנו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר