חילולי השבת חוזרים

גפני מאשים: "הפעלת תח"צ בשבת - לפגוע במאבק בתחלואה"

ח"כ משה גפני, יו"ר ועדת הכספים, יוצא במתקפה חריפה בעקבות החזרת התחבורה הציבורית בשבת בחלק מערי גוש דן ומאשים כי המטרה היא "לפגוע במאבק בתחלואה" (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חילולי השבת חוזרים: החל מהשבת הקרובה יחזרו לפעול קווי התחבורה בחלק מערי גוש דן בשבת קודש, מה שיגרום לחילול שבת פומבי והמוני ביוזמת הרשויות המקומיות.

יו"ר דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני יצא היום (רביעי) למתקפה חריפה בעקבות כך, והזהיר כי חילולי השבת יפגעו במאבק בתחלואת הקורונה.

"כולנו מבקשים רחמי שמיים שלא יתפרץ שוב נגיף הקורונה", פתח גפני את דבריו, "במקביל, אין שום סיבה לעשות פעולות מרגיזות, שעלולות למנוע את החזרת המשק לעבודה, ושלא מדובר בצורך חיוני להנעת הכלכלה".

לדברי גפני, "הפעלת התח"צ בשבת נעשית כדי לפגוע באמונה היהודית, להרגיז, ולפגוע במאבק בתחלואה".

נזכיר, כי בתקופת הבחירות הבטיח ח"כ גפני לחוקק חוק שימנע מראשי רשויות לאפשר תח"צ בשבת.

גפני הצהיר אז כי "נדרוש חוק שיסדיר שלא תהיה תחבורה ציבורית בשבת. המצב הנוכחי, שבו יש תחבורה ציבורית בחלק מהרשויות המקומיות, הוא הפקרות".

עוד הוסיף כי "בעניין תחבורה ציבורית בשבת – אין הבדל בין תל אביב לבני ברק. נדרוש חוק שימנע את זה".

גפני נשאל, "ממתי אתם מדברים בשם התל אביבים?" והשיב: "אני תל אביבי, שם נולדתי, שם נולדו לי ילדיי, ואני כמו רוב התושבים לא רוצים תחבורה ציבורית בשבת, אני מכיר את התל אביבים, הם שומרי מסורת, מאיפה ההפקרות הזאת להפוך את מדינת ישראל להיות לא יהודית ולא דמוקרטית?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר