"עדיף להמנע מ'טרמפים'"

ה'טרמפ' מרמת שלמה והתקיפה; מעצרו של החשוד הוארך

בית המשפט האריך ביומיים את מעצרו של החשוד בן ה-40 שנחשד בתקיפת קטין חרדי, לאחר שלקח אותו 'טרמפ' משכונת רמת שלמה בבירה; איש חינוך חרדי: "לקיחת טרמפים - סכנה עצומה" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

בית המשפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) ביומיים את מעצרו של תושב מזרח ירושלים, בן 40, שנעצר בחשד לתקיפת קטין חרדי כבן 15. במהלך הדיון בבית המשפט, חשף נציג המשטרה את המקרה המזעזע וביקש את הארכת מעצרו של החשוד בחמישה ימים.

לפי נציג המשטרה, לפני מספר ימים העלה החשוד קטין בן 15 וחצי ל'טרמפ' משכונת רמת שלמה בירושלים. במהלך הנסיעה, הוא הראה לקטין תמונה לא צנועה, סטה מהדרך הראשית וירד לדרך צדדית ואז החל לתקוף את הקטין ולבצע בו את זממו.

הקטין, כך לפי נציג המשטרה - התנגד למעשים, אך רק לאחר שהחשוד סיים את מעשיו הקשים, הוא לקח אותו להר חוצבים, שם הוריד אותו מהרכב.

הקטין החרדי הזעיק משטרה ולאחר מכן הגיע ומסר תלונה. אתמול, החשוד נעצר והועבר לחקירה, במהלכה קשר עצמו לאירוע, מספר פרטים אך טען כי הקטין ביקש זאת ממנו.

במענה לשאלת פרקליטו של החשוד, אמר נציג המשטרה כי יש פער מסוים בין מה שהחשוד אומר לבין מה שנאמר על ידי הקטין, אך הפרקליט טען כי המשטרה תגיע למסקנה שאין פה עבירה.

בהחלטתו, ציין השופט אלעזר ביאלין כי עיין בתיק החקירה ועיקרי הראיות וממצאים נוספים מבססים חשד סביר לעבירות המיוחסות לחשוד, אך הורה למשטרה לבדוק באופן מעמיק את טענות החשוד.

בסופו של דבר החליט בית המשפט, כאמור, להיענות חלקית לבקשת המשטרה ולהאריך את מעצרו של החשוד ביומיים בלבד.

איש חינוך חרדי מציין בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "המקרה הקשה הזה מלמד אותנו את הסכנה העצומה שבלקיחת 'טרמפים' ועד כמה עדיף להמנע מכך לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר