לראשונה:

גמ"ח השאלה של המכשיר המהפכני ה"בי-קיור לייזר"

בשיתוף פעולה מרגש נתרמו לעמותת "רפואה ושמחה" מכשירי בי קיור לייזר להשאלה עבור הסובלים מכאבים, כך יוכלו ליהנות מהמכשיר הרפואי הטוב בישראל • אז איך הכל התחיל ואיזה הפתעות צפויות בהמשך? (חדשות בריאות, מקודם)

"ביקושים יוצאי דופן" -במשרדי חברת בי-קיור לייזר במסירת המכשירים (צילום: יח"צ)

חסד מתגלגל: בקשה של גברת הגיעה אל קבוצת החסד 'מקושרים', המסייעת בפניות במגוון רחב של תחומים בארץ ובעולם, וביקשה סיוע מול חברת בי-קיור לייזר. כך, נוצר קשר ישיר עם הבעלים ויו"ר החברה מר מיקי שלוסר, אשר נענה לבקשת הגברת, ובעקבותיה אף להצעה גדולה יותר של שיתוף פעולה ותרומת מכשירי בי-קיור לייזר לצורך השאלה באמצעות גמ"ח ייעודי למגזר החרדי.

מאיר קווין מנכ"ל עמותת 'רפואה ושמחה' המפעילה את רשת 'מחוברים אונליין' הצטרף כנחשון למעגל החסד ולקח על עצמו את הפעלת הגמ"ח, השאלת המכשירים, הדרכה וליווי המשפחות. מכשיר הבי-קיור לייזר, הוא מכשיר רפואי ביתי לטיפול עצמי בכאבים אקוטיים וכרוניים (גב, ברכיים, מפרקים, צוואר ועוד), יצרני בי-קיור לייזר, המכשיר הרפואי הפופולרי שאושר ע"י משרד הבריאות לטיפול עצמי-ביתי בכאבים, חווים בימים אלה ביקושים יוצאי דופן. "הרבה אנשים שהתעניינו בעבר והתלבטו, הזמינו דווקא עכשיו את הבי-קיור לייזר– כדי שיוכלו להתנסות בו בעצמם", אומר מוטי נבון, המנכ"ל, "האמון של הסובלים מכאבים בפתרונות טכנולוגיים גובר ויותר אנשים מחליטים להתנסות במכשיר שיעילותו הוכחה מחקרית".

זה מדעי| היעילות של בי-קיור לייזר הוכחה במחקרים בינלאומיים

כבר מזמן יציאתו לשוק, סומן הבי-קיור לייזר כמכשיר פורץ דרך בתחומו ויצר לא מעט עניין בקרב הקהילות הרפואיות בארץ ובעולם. זאת בעקבות פטנט ייחודי שאיפשר למכשיר לספק טיפול מלא בלייזר רך, ברוחב אלומה גדול ובעוצמה מרבית. לאורך השנים ניסו חוקרים להשוות את יעילות המכשיר החדשני, אל מול טיפול קונבנציונלי לשיכוך כאבים. המחקרים שבדקו את המכשיר, הוכיחו את יעילות מעבר לכל ספק, ומעל הכל מוכיחים את יעילותו יותר מ- 190,000 לקוחות מרוצים בישראל בלבד, ובנוסף המכשיר נמכר ליותר מ-20 מדינות נוספות ברחבי העולם.

זה פשוט | מכשיר ידידותי קטן ונוח לשימוש אישי-ביתי-משפחתי

"זה מרגש מאוד" אומרת עו"ד שושי הלר, ממנהלי קבוצת 'מקושרים', אשר יזמה את שיתוף הפעולה עם החברה, "לראות נכונות של חברה עסקית להקים גמ"ח עבור המגזר החרדי, שפחות נחשף למוצר וכעת יוכל להתנסות ללא כל עלות עם המכשיר המבוקש, ולהביא מרפא של ממש לכאב, וזו רק ההתחלה של השת"פ עם חברה המעוניינת להגדיל את העשייה החיובית ולהביא 'אנרגיות טובות' לבתי רפואה ולעמותות נוספות".

למעשה, בי-קיור לייזר מאפשר לכל אדם ליהנות מהיתרונות של הרפואה המתקדמת והמקצועית ביותר, באופן אישי בבית, בתוך דקות. מדובר בפתרון שהוא גם מדעי וגם ידידותי מה שהופך את המכשיר למוצר חובה בכל בית ושימושי לכל המשפחה.

ניתן לרכוש ל- 60 ימי התנסות, כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר