מתקפה חריפה

יועץ התקשורת עופר ענבר: החרדים עושים מה שבא להם

בפוסט שפרסם כתב: איך החרדים האלה חולפים ללא מסיכות על פני חנויות ריקות מאדם שבעליהם נאלצו לנעול את הדלתות, כי הקורונה גרמה להם לאבד את פרנסתם? (חרדים)

עופר ענבר | כיכר השבת |
(צילום: שלומית קזלו)

אחרי חודשים שבהם המדינה היתה משותקת, עשיתי זאת. יצאתי גם אני לטייל היום. התחלתי את הבוקר במספר פגישות ומיד לאחר מכן הלכתי לטייל עם אשתי.

היה חם, אבל לא יותר מידי, ולעיתים רוח קרירה חלפה על פני וגרמה לי להירגע, כי המסכה על הפנים פשוט נוראית.

בזמן השיטוט ברחובות, צפיתי בעוברים ושבים חולפים על פני, ללא מסכות על הפנים, כאילו אין קורונה...

לצד המחזה הזה, קלטתי חנות אחר חנות שנסגרה. עיר שהיתה שוקקת חיים ומלאה בחנויות, הפכה לכזו שמרבית העסקים ששרדו הן מסעדות שמתחננות לאנשים שייכנסו אליהם, שיעזרו להם להתפרנס ושלא יגיעו למצב שיצטרכו לסגור, כמו החנות ליד.

תהיתי לעצמי איך לעזאזל החרדים האלה חולפים ללא מסיכות על פני חנויות ריקות מאדם שבעליהם נאלצו לנעול את הדלתות, כי הקורונה והסגר גרמו להם לאבד את פרנסתם, ואת הממלכה שהם הקימו לאורך השנים.

המשכתי לטייל עם תחושת מועקה וכאב על אותם אנשים שסגרו את העסקים שלהם וכאב לי. ניסיתי לחשוב על אותם אלה שאיבדו את הפרנסה, על אלה שפשטו רגל ולא יודעים איך להביא אוכל הביתה. ניסיתי לחשוב על כל אותן חנויות ריקות והמחזה הזה שהחרדים חולפים על פני אותן חנויות ולא מזיז להם קרע אותי בפנים. רתחתי מזעם.

ניסיתי לחשוב על התקשורת שמדווחת על מוקדי ההתפרצות בערים החרדיות, על העובדה שלמרות שסגרו את הערים החרדיות, לא מזיז להם, כן, לא מזיז לחרדים שאחרי שהושמצו, אחרי שהסבירו שהקורונה עוד תהרוג אותנו בגללם הם ממשיכים להתעלם מההנחיות, ומתעלמים מהחנויות הסגורות בעודם נטולי מסיכות!

שוב: התקשורת מנסה להשניא את החרדים (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

אם קראתם את הפוסט הזה עד לכאן, כנראה שעצבנתי אתכם מאוד.

אז הנה הסיפור האמיתי,

היום טיילתי בתל אביב. האנשים שהיו בלי מסיכות היו תל אביבים שפשוט זורקים על ההנחיות וניסיתי להבין, איך לעזאזל הם חולפים על פני עשרות חנויות שנסגרו בתקופת הקורונה והם שמחוברים תקשורתית ועוקבים אחר העלייה החדה במספר הנדבקים בשבוע האחרון, לא מקפידים על ההנחיות.

ואם אתם באמת רוצים לדעת, היום תל אביב היא המובילה במספר החולים ולא בני ברק או אלעד.

לבי עם העסקים שנסגרו ברחבי הארץ, אבל הפעם אם הממשלה תחליט שוב לסגור ולהביא לקריסה כלכלית נוספת, את התודה הענקית והנשיקות, תשלחו לתושבי תל אביב שפשוט זורקים ומצפצפים.

ובקשה נוספת לפקחים שכן הסתובבו ובחנו אם בעלי החנויות אם הם עומדים בנהלים, תטפלו באזרח שעבר לידכם רגע לפני שנכנסתם לקנוס את החנות ותניחו לבעלי העסקים כי הם דווקא מקשיבים לנהלים.

כמובן שהפוסט אינו מכליל את כלל תושבי העיר אבל מתייחס להרבה מהתושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר