סכנה במעון

מטפלות ואב בית חלו; מאות פעוטות בבידוד

שני מעונות יום בפתח תקווה נסגרו, אחד מהם אחרי ששתי מטפלות מהעיר בני ברק התגלו כחולות בנגיף הקורונה, והשני אחרי שאב הבית נמצא חיובי • הפעוטות נכנסו לבידוד (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

התפשטות הקורונה: שני מעונות יום בעיר פתח תקווה נסגרו, היום (רביעי) ואתמול. מעון אחד נסגר אחרי שהתגלו מטפלות החולות בנגיף הקורונה. השני, אחרי שאב הבית התגלה כנשא של הנגיף.

בהודעה להורים נכתב כי "בהתאם לתוצאות הבדיקה של אב הבית ולפי הנחיות משרד הבריאות אנו נאלצים להודיע על סגירת מעון רינת ציפורה רחוב מוסטבוי 11 לשבוע הקרוב, עד לתאריך 18/06/2020.

"על ילדי המעון להכנס לבידוד כפי ההנחיות המצורפות בקובץ וכן בקישור המצורף הנחיות לבידוד בית , ימי הבידוד נספרים מהיום האחרון בו ביקר במעון ולכן ימי הבידוד יסתיימו ב-18/06/2020.

"אנו נערכים לבדיקה מרוכזת של ילדי המעון בעזרת ה' מחר יום חמישי בערב. כדי שנוכל להיערך לבדיקה המרוכזת חשוב לנו מאד מאד לקבל בהודעה את פרטי הילד והקופת חולים בה הוא מבוטח, נא הקדימו לשלוח לנו תשובה ככל האפשר".

במעון האחר, מדובר על אחיות העובדות כמטפלות, שהתגלו כחולות קורונה. ביום שנודע למנהלת המעון על הבידוד של האחות הקטנה של המטפלות היא ביקשה מהמטפלות לא להגיע למעון עד לעריכת בדיקה ותוצאה שלילית.

לכן, מאחר ולפי הנחיות משרד הבריאות ימי הבידוד מתחילים מהחשיפה האחרונה של הילדים לחולה המאומת, היום האחרון לבידוד הינו ה-17/06/2020, בתאריך ה-18/06/2020 נחזור בעזרת ה' לפעילות.

בהודעה להורים נכתב כי "על כל ילדי מעון "שירת פנינה" רחוב סלומון 12 להיכנס לבידוד". הערב, יום רביעי, ערכו לכל הילדים בדיקות קורונה.

את ההורים עדכנו כי "חזרה למעון היא אך ורק אחרי תוצאה שלילית, היעדרות הערב מהבדיקה היא על אחריות ההורים בלבד. בתפילה לבורא עולם שלא תצא תקלה מתחת ידינו, ורפואה שלמה לכל החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר