צפו

סוער: מדוע עצרו השוטרים את הילד החרדי?

תיעוד שהופץ ברשת מראה מעצר של ילד חרדי ומעצר אלים של אביו. לפי הנטען, השוטרים עצרו אותם רק בגלל הרס של "מחנה", אך המשטרה מציגה תיעוד וגירסה משלה (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מסך, רץ ברשת)

תיעוד של מעצר ילד חרדי המובל לניידת משטרה מעורר סערה ברשת החברתית. התיעוד נמצא בידי 'כיכר השבת', אך לבקשת המשפחה לכבד את צנעת הפרט, אנו נמנעים מפרסומו.

בסרטונים, ניתן לראות גם את מעצרו של הילד, וגם את מעצרו של אביו בצורה אלימה. עדי ראייה הסבירו כי הרקע לאירוע, תלונה של שכן על "מחנה" שבנה הילד בחצר.

את הילד, שלפו השוטרים מתוך הבית למרות תחנוני האמא, ובליווי של מספר שוטרים, כביכול מדובר בפושע כבד, הוא מובל אחר כבוד לתוך הניידת.

חבר מועצת עיריית ירושלים שמואל מרציאנו, סיפר כי "האירוע כולו פרץ סביב עימות בין ילדים על בניית מחנה בוואדי בשכונת קריית יובל בירושלים".

מרציאנו, שליווה את האירוע אמר כי הוא "לא מבין למה עצרו ילד שלא הרים יד או עשה רע". הוא הוסיף: "בושה של משטרה. השוטרים התנפלו באכזריות על הילד, ואזקו אותו כמו פושע".

אך המשטרה, מציגה הסבר משלה למה שאירע, ומצרפת סרטון ערוך מתוך מצלמת הגוף השוטרים. במשטרה מאשימים את האבא, שכאמור נראה בסרטונים נעצר באלימות - בהפניית אלימות כלפי המשטרה.

"בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה על סכסוך שכנים הכולל חשד לאיומים, השתוללות וגרימת נזק מצד אב ובנו, הוזעקו למקום שוטרים. כפי שניתן לראות במצלמות הגוף של השוטרים, האב סרב להזדהות, ניסה להימלט בריצה וכשהשוטרים רדפו אחריו ועצרו אותו, אף התעמת איתם פיזית בניסיון למנוע את המעצר".

בדוברות המשטרה הוסיפו כי "במהלך ניסיון ההשתלטות על העצור, בנו שהיה במקום בעט בשוטרת, הכה אותה עם ידיו וניסה לקחת את נשקה בניסיון למנוע ולשבש את המעצר. במהלך האירוע השוטרת נפצעה ובסיומו השוטרים עצרו את האב ובהמשך עיכבו גם את בנו לחקירה, בסיומה שוחרר הקטין למעצר בית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר