הסגיר או נעצר?

תושב מאה שערים עצור בחשד ליידוי אבנים על שוטרים

תושב מאה שערים, בן 38, נעצר על-ידי המשטרה בחשד שיידה אבנים לעבר שוטרים שערכו את הסיור היומי בשכונה. המשטרה טוענת כי "נעצר" על ידה אך ל'כיכר השבת' נודע כי התייצב בתחנה והסגיר עצמו כשהבין שמחפשים אותו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצרים במאה שערים (צילום: חיים גודלברג, כיכר השבת)

תושב מאה שערים, בן 38, נעצר על-ידי המשטרה בחשד שביום שני השבוע, יידה אבנים לעבר שוטרים שערכו את הסיור היומי בשכונה.

ל'כיכר השבת' נודע כי במהלך הסיור, טענו השוטרים, עפו לעברם אבנים, בעקבות כך השוטרים החלו לרוץ וכל מי שהיה באזור - ברח, כולל החשוד המדובר, שרץ אל ביתו בעקבות המהומה.

השוטרים, רדפו אחריו עד ביתו ובשעות הערב חזרו אל הבית כדי לעצור אותו אך לא מצאו אותו, בבוקר כששמע שמחפשים אותו הוא התייצב בתחנת המשטרה, שם נעצר.

בהודעת המשטרה נאמרה כי "משטרת ישראל עצרה אתמול לחקירה חשוד כבן 38 תושב מאה שערים, בחשד שביום שני השבוע, יידה אבנים לעבר שוטרים שפעלו באזור ונמלט. המשטרה פתחה בחקירה, במהלכה הצליחו החוקרים לאתר את זהות החשוד ולהביא כאמור למעצרו אתמול בחשד לתקיפת השוטרים".

בשעות הצהריים נעתר בית משפט השלום בירושלים לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד ליום ראשון.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה פגיעה בשוטרים ותקיפתם, וכפי שפעלה במקרה זה ובמקרים רבים קודמים, ינקטו כלל האמצעים והיכולות על מנת להביא את העבריינים למעצר ולדין".

מעורך דינו רועי פוליטי נמסר ל'כיכר השבת' כי "החשוד מכחיש את המיוחס לו, ומששמע שהמשטרה מחפשת אותו, התייצב בתחנת המשטרה בבוקר יום האתמול כדי לאפשר כל בירור שברצון המשטרה לברר.

"חבל שאדם שמגיע מרצונו למשטרה מתוגמל במעצר ובביטויים כמו 'המשטרה הביאה למעצרו', החוטאים לאמת וייקשו על איתור חשודים בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר