'סטרומז' וברי וובר בביצוע לייב: "לכו נרננה"להקת סטרומז מארחת את הזמר ברי וובר לביצוע לייב מוצלח לשירו "לכו נרננה" אותו גם הלחין בעצמו. אל וובר מצטרף בשירה סולן להקת סטרומז, חיים בראון (סינגלים וקליפים)נלנתנאל לייפרכיכר השבת | כ"ב בסיון | 14.06.203תגובות10100:00/4:04ברי ווברסטרומזחיים בראוןהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה3פשוט פנטסטי!אימוגים לתגובהA D14.06.20 דיווחתגובה2יפה מאוד אימוגים לתגובהמבין במוסיקה14.06.20 דיווחתגובה1מדהייייייייייייםםםםםםםםם עוד כאלואימוגים לתגובהמוטי כהן14.06.20 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26משה לוק בסינגל חדש: "י-ה דודי"יאיר טוקר|08.06.26שמוליק סוכות בסינגל קליפ חדש: "נשאר רק הלב"יאיר טוקר|07.06.26
0 תגובות